Träningskompisar Skövde

Åke. S

Ny medlem
Träningskompisar Skövde
Jag är en "glad" amatör som tränar frekvent i och omkring Skövde trakten (främst på Billingen).

Det skulle vara trevligt med en eller fler att träna med i Höst och vinter även mörkerkörning för att stå bättre rustad inför nästa säsong!

Jag kommer att gå med i någon klubb men har pga arbetet svårt att passa in de träningstider som erbjuds bland de klubbar jag kollat.

Är det någon eller några som är intresserade av sällskap på kommande träningsrundor?

Edit av the_TnT: Inte SKRIKA i rubriken, tack.

Senast redigerad av en moderator:
Träningskompisar Skövde
Absolut, här har du ett fetto som inte mäktar med några dundertempon men motionerar på så gott det går. Ibland i sällskap av ett par likvärdiga kamrater....

Sedan har ju alltid Skövde cykelklubb öppna träningar ett par gånger i veckan (har aldrig varit med själv) som är för alla typer och varianter av cyklister, kolla deras hemsida.

Har besvärligt jobb och oftast då svårt planera mina turer, utan det bli pang på när det finns en stund över. Jag har troligen plats över i bilen för dej och cykel för kinnekulle-turen i annan tråd nu på Lördag. (Med 95% säkerhet avgår bilen från Stöpen ca 10:15 lördag fm)

/JPL

Träningskompisar Skövde
JPL.
Jag hade inte tvekat en sekund gällande Lördag om det inte vore för att kompisen gifter sig då.

Hur ser det ut i veckan?

Jag skall träna på Billingespåren Imorgon ca 18:30 (kör ca en dryg timme) samt liknande tid på Torsdag!

Träningskompisar Skövde
Om du tidigarelägger din träning 30 minuter kan du få sällskap av oss i Skövde CK. Vi träffas kl 18.00 i hörnet vid stora parkeringen och delar in oss i grupper efter hur fort vi vill köra. Det finns en grupp som passar dig åxå. Vi är allt ifrån 11 - 69 år om alla aktiva kommer. Var välkommen.

Dag Bränfeldt
sekr Skövde CK

Träningskompisar Skövde
Ser dessvärre stenkört ut denna veckan.
(Har varit igång en vecka efter semester och ligger tre dagar efter redan....:) Det är väl därför jag sitter kvar på kontoret nu också...

Vad gäller giftermålet där så får han väl flytta på det, måste ju prioriteras rätt här i livet! ;)

/JPL

Träningskompisar Skövde
Dag Brämfeldt.
Jag tackar för responsen och skall göra vad jag kan för att vara där 18:00, dock känner jag viss risk att jag inte kan vara där förän tidigast 18:15 men jag får väl ansluta då om möjligheten finns?

Tillbaka
Topp