Trans Am Bike Race 2017
GoranS sa:Ingen som kan lura herr Möller att köra TABR 2018?
Hans nuvarande uppdragsgivare. Det handlar kanske bara om någon tipsar dem.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Ingen som kan lura herr Möller att köra TABR 2018?
GoranS sa:Hittade följande från Peterson angående att han inte hängde med AL-duon in i mål.
No race for the next finisher for me. Holed up in Ashland for a few hrs. Riding in daylight with a good local friend for the last 50 miles is more important than 15th place. Has been fun leap frogging this pair for weeks, will Amy outsprint Anton Lindberg at the end. Looks like Rod And Ryan will jump me in the night too, so more people to have a beer with at the end..cool. Love a good finish booze up. Get em in guys
antonlindb sa:Vet inte riktigt hur jag ska börja, men ett stort jävla tack till alla här på Happy! Jag har läst varje dag och blivit lila glad varje gång jag ser er support och att ni följt mig. Det betyder så jäkla mycket och har gjort mitt race bättre.
Jag ska försöka sätta mig ner och samla tankarna unde veckan. Just nu är det tomt. Idag vaknade jag och spurtade upp ur sängen och letade efter mina cykelkläder för jag trodde att jag hade försovit mig...
Är det något ni vill jag skriver om eller har frågor?
Här kommer lite bilder:
GoranS sa:De skulle behöva rensa lite bland åkarna i de bakre leden. Murphy, McCullum, Prashanth, Hoffman och Fishbein är (troligen) inte längre med i loppet.
Spacekitty sa:GoranS sa:De skulle behöva rensa lite bland åkarna i de bakre leden. Murphy, McCullum, Prashanth, Hoffman och Fishbein är (troligen) inte längre med i loppet.
Fishbein är garanterat inte längre med oss, han blev ihjälkörd.
GoranS sa:Anton, hur går det med återacklimatiseringen till ett normalt liv? Och kan vi hoppas på en RR snart?