Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marr sa:Ssss är är förmodligen för att du köpte enkelbiljett åt kläderna :p
NickPick sa:marr sa:Ssss är är förmodligen för att du köpte enkelbiljett åt kläderna :p
Full cavity search.
WSMC sa:Försökte hitta någon maxtid på hemsidan utan lyckat resultat. Finns det någon sådan eller är det "open end" som gäller?
Har ni själva satt upp något tidsmål (givetvis förstår jag att bara att genomföra loppet är utomjordiskt stark)?
Hoppas att det sista förberedelserna går som de ska och än en gång; Lycka till!
Tack! Är tydligen sämre(slarvigare) än jag trodde på att snabbt skumma igenom text efter info...hahagabbeon sa:WSMC sa:Försökte hitta någon maxtid på hemsidan utan lyckat resultat. Finns det någon sådan eller är det "open end" som gäller?
Har ni själva satt upp något tidsmål (givetvis förstår jag att bara att genomföra loppet är utomjordiskt stark)?
Hoppas att det sista förberedelserna går som de ska och än en gång; Lycka till!
Rule #1 Fjärde stycket: There is no finish time cut-off!
Det brukar dock vara en finishers party för de som lyckas hålla ett visst tempo. Hittar dock inte datum för det.
kri sa:Nu framme i Astoria (där starten går). I morgon blir det cykelmek, packning och förbereda att skicka paket till halvvägs och målet. Sen chilla.
GoranS sa:... Hade ni med er rullar/trainer från Sverige ...
Naturligtvis. Typiskt misstag av en hangaround som jag. Skönt att någon med koll förklarar läget.jonas-ni sa:GoranS sa:... Hade ni med er rullar/trainer från Sverige ...
Känns inte det lite riskabelt, tänk om de skulle ligga två watt fel under uppvärmningen? Ett par kalibrerade Monark 828e tror jag på.
GoranS sa:Funderar lite på hur ni sköter uppvärmningen inför start. Hade ni med er rullar/trainer från Sverige eller går det att värma upp på vägarna i närheten av starten innan det är dags att ge sig iväg? På den här typen av distanser tror jag det är viktigt att inte ge motståndarna några fördelar genom att inte vara uppe i varv när startskottet går.
Ser fram emot en ordentlig undersökning av per-race-uppvärmningsform kontra resultat på loppet. Viktig indata för kommande års deltagare.Manurhin2 sa:För att knyta ihop påsen och orka ställa av konkurenterna direkt vid start så är det såklart smarttrainer/zwift/anpassat styrt program / stor,-tv som gäller .
Monark är passe'
M
Manurhin2 sa:För att knyta ihop påsen och orka ställa av konkurenterna direkt vid start så är det såklart smarttrainer/zwift/anpassat styrt program / stor,-tv som gäller .
Monark är passe'
M
Ha, ha! Hoppas verkligen att du kommer till start!GoranS sa:Va!? Start 5 i st.f. 6? Nu sprack ju hela min planering internetcyklings-TABR 2019.
mhenry sa:Vi börjar tydligen kl. 5 på morgonen, dvs. kl. 14. Dags att sova. Peppade och klara.
Åt pizza i solen.
Fick information om loppet.