Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NickPick sa:Bra rapportering där Goran!
GoranS sa:Svenskduon närmar sig 270 miles och befinner sig på drygt 300 möh. Kommande 40 miles har de i runda slängar 1100 höjdmeter att klättra.
GoranS sa:Känns som mhenry och kri kan komma att "hålla ihop" ett tag. Man kanske skulle ta och införa M&K som förkortning för duon!?
GoranS sa:Nu är mhnery och kri uppe på 28+29:e plats. Min gissning är att om det inte sker några missöden kommer de att avancera uppåt i startfältet under dagen.
Håller med, jag minns till exempel hur metodiskt Anton körde. Lugnt och sansat ångade han förbi en efter en som kroknat. I stat efter stat hela vägen till Atlanten i princip.GoranS sa:Är några cyklister som fortfarande inte gått in för första nattvila vad jag kan se eller så har de haft extremt korta sådana. Detta gäller t.ex. de som ligger på plats 3-6 just nu. Funderar lite på om det är optimalt att starta med ett "extrahårt" dygn för att sedan svänga in mot någon slags cykliskt schema med lite längre nattvila eller om det är bättre att försöka hitta rätt mix av cykling-vila direkt. Känns som svenskarna gått på det senare spåret, vilket jag spontant skulle gissa vore bättre på ett såpass långt lopp som detta handlar om.
IngvarW sa:Note to myself, 1 miles = 1,609344 km
GoranS sa:Har dragits ut rejält i täten. Zeinab har hunnit 615 miles och har 47 miles försprång till Di Felice och 99 miles tilll Carpenter.
kri sa:Framme för kvällen. Det utlovades kyrka med dusch, men tvärstängd, så det är plastpåse på marken. Riktigt fin dag med diverse grönsaker och djur.
GoranS sa:Zeinab har nu inte mer än i runda slängar 10 miles kvar till passagen av Snake River och lämnandet av Oregon för att ta sig in i Idaho.
NickPick sa:Nu vill jag se en skriftlig rapport på hur många som är veganer eller vegetarianer.
Hoppas det trummar på bra. Ett litet problem med tex ett knä kan bli ett stort problem över sisådär några hundra mil.