Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fasanen sa:NickPick sa:Nu vill jag se en skriftlig rapport på hur många som är veganer eller vegetarianer.
Hoppas det trummar på bra. Ett litet problem med tex ett knä kan bli ett stort problem över sisådär några hundra mil.
Zeinab verkar vara vegan, räcker det?
NickPick sa:Bra rapportering där Goran!
Och om en vecka startar RAAM som väl korsar TABRs rutt om jag minns rätt.Petert sa:Inte för att starta en tråd i tråden men jag tänkte hinta om Bike Nonstop 2019 som startade 26 maj i Portland för att gå i mål i Washington DC i en betydligt nordligare rutt. 3400 miles. Där fajtas nu två av de snabbaste från tidigare TABR, en av dem förra årets snabbaste på två hjul Peter Anderson (segraren cyklade en velomobil).
http://trackleaders.com/bikenonstop19
Hur många såna här lopp kan arrangeras samtidigt på nästan samma plats, är det meteorologiska skäl till att båda går samma månad?
GoranS sa:Lanterne rouge och ålderman i fältet, Thomas Camero, har nattvila efter att ha nått 121 miles. Med nuvarande ca 60 miles/dag skulle målgången bli framemot mitten på augusti. Coolt sätt att se landet i den åldern om han skulle lyckas ta sig till mål.
Gunnar O. sa:GoranS sa:Lanterne rouge och ålderman i fältet, Thomas Camero, har nattvila efter att ha nått 121 miles. Med nuvarande ca 60 miles/dag skulle målgången bli framemot mitten på augusti. Coolt sätt att se landet i den åldern om han skulle lyckas ta sig till mål.
Han har kört två gånger tidigare, 116 resp. 97 dygn. Kanske putsar han sitt personbästa den här gången.
Petert sa:6,5 timmars stopp är mer i linje med M&K:s kapacitet än förra nattens 10 timmar.
GoranS sa:Just nu är M&K på plats 24&25. Ska vi gissa på ett nytt avancemang under dagen!? Min känsla är att de kört med betydligt större marginaler kapacitetsmässigt än många andra och vad det lider borde det betala sig.
Förvisso. Trackleaders Leaderboard lämnar dock en del att önska vad gäller filtreringsmöjligheter (eller så är det skit bakom spakarna här), så jag är nog slö och fortsätter att jämföra dem med samtliga övriga deltagare.Gunnar O. sa:GoranS sa:Just nu är M&K på plats 24&25. Ska vi gissa på ett nytt avancemang under dagen!? Min känsla är att de kört med betydligt större marginaler kapacitetsmässigt än många andra och vad det lider borde det betala sig.
Samtidigt så borde de kanske placeringsmässigt jämföras mot de övriga som kör par, eftersom det är en separat tävlingsklass.
GoranS sa:Inledningen på dagen för M&K verkar vara slakmota i drygt 6 mil med 350 höjdmeter och sen 500 höjdmeter på en och en halv mil upp till Dixie Pass på strax över 1600 möh.
Gunnar O. sa:Petert sa:6,5 timmars stopp är mer i linje med M&K:s kapacitet än förra nattens 10 timmar.
Skillnaden mellan att sova på hotell och i bivy bag?
mhenry sa:Det var pedalbodyn som lossnade. Behövs bara lite gänglåsnng.
Långa klättringar nu. Varmt :)
bigmollo sa:Fan vad härligt! Det ser fantastiskt ut. Missa inte att följa Randohenry på instagram.
Jag vet inte om Kri har nån insta eller FB, men med tanke på brillorna så skulle jag dö av förvåning om han inte har det. Uppdatera mig gärna.
mhenry sa:Min mobil tar inte laddning när den är påslagen. Därför har jag inte kunnat uppdatera.
desmo sa:bigmollo sa:Fan vad härligt! Det ser fantastiskt ut. Missa inte att följa Randohenry på instagram.
Jag vet inte om Kri har nån insta eller FB, men med tanke på brillorna så skulle jag dö av förvåning om han inte har det. Uppdatera mig gärna.
Kri finns på insta under "catchy_handle".
Än så länge är det Martin som publicerat mest via instastories.