Trans Am Bike Race 2019
mhenry sa:Fick precis tillbaka täckningen för första gången på länge. Lolo Pass was a breeze
Nu cyklar vi söderut. Kristian mår bra. Jag med!
Och tack för allt stöd!!!
Mycket skönt att läsa att ni bägge mår bra!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mhenry sa:Fick precis tillbaka täckningen för första gången på länge. Lolo Pass was a breeze
Nu cyklar vi söderut. Kristian mår bra. Jag med!
Och tack för allt stöd!!!
freddiesan sa:Jackson ser ut som en skön liten vilda västern ort. Verkar finnas en liten matbutik och något slags övernattningsställe. Det värsta vädret verkar ligga nordost.
Aktuell radar. Jackson är lite sydväst om Butte:
kri sa:Nu tvättar vi kläder och oss själva. I morgon snö :)
kri sa:Nu tvättar vi kläder och oss själva. I morgon snö :)
Gunnar O. sa:Big Hole valley Montana, där M&K är nu är ett riktigt kallhål. En högplatå på över 2200 meter omringade av snöklädda berg. Pratade med en boende där förra året då jag väntade ut en åsk och hagelstorm på ett steakhouse i Wisdom, som är en liten håla strax innan Jackson. Enligt henne så var det inte ovanligt med temperaturer nedåt -40 under långa perioder på vintern och snöväder sommartid är rätt vanligt.
Några av fjolårets TABR cyklister fick erfara det och fick ett lite längre stopp än vad som var planerat i Big Hole.
Petert sa:Gunnar O. sa:Big Hole valley Montana, där M&K är nu är ett riktigt kallhål. En högplatå på över 2200 meter omringade av snöklädda berg. Pratade med en boende där förra året då jag väntade ut en åsk och hagelstorm på ett steakhouse i Wisdom, som är en liten håla strax innan Jackson. Enligt henne så var det inte ovanligt med temperaturer nedåt -40 under långa perioder på vintern och snöväder sommartid är rätt vanligt.
Några av fjolårets TABR cyklister fick erfara det och fick ett lite längre stopp än vad som var planerat i Big Hole.
Kärv plats.
kitzblitz sa:Petert sa:Gunnar O. sa:Big Hole valley Montana, där M&K är nu är ett riktigt kallhål. En högplatå på över 2200 meter omringade av snöklädda berg. Pratade med en boende där förra året då jag väntade ut en åsk och hagelstorm på ett steakhouse i Wisdom, som är en liten håla strax innan Jackson. Enligt henne så var det inte ovanligt med temperaturer nedåt -40 under långa perioder på vintern och snöväder sommartid är rätt vanligt.
Kärv plats.
Kärv plats med underbart namn :-)
Det ska vara Adrian Barniak som gör dem sällskap där över White Bird Hill Summit.clnr sa:mhenry och kri har blivit fångade av kameran på officiella sidan.
https://transambikerace.com/day-3-photos/
Fjärdebrunn sa:Kör de partempo borde ju inte snittfarten vara ett problem. Ska vi betta på först i mål?
Du är bra, men varför envisas du med mellanslag framför ? och andra tecken? Vi kräver svar nu! Skicka inte PM, svara i tråden tack!Manurhin2 sa:Fjärdebrunn sa:Kör de partempo borde ju inte snittfarten vara ett problem. Ska vi betta på först i mål?
Fråga :
Får man ligga på rulle vid parkörning ?
Det har ju nämnts ngt om 200m annars .
M
Manurhin2 sa:Fjärdebrunn sa:Kör de partempo borde ju inte snittfarten vara ett problem. Ska vi betta på först i mål?
Fråga :
M
Petert sa:Manurhin2 sa:Fjärdebrunn sa:Kör de partempo borde ju inte snittfarten vara ett problem. Ska vi betta på först i mål?
Fråga :
M
Rulle är tillåten men man måste inte ens cykla ihop. Det räcker att man gör det när man når mål. Inget sägs om något särskilt avstånd till någon, endast att man inte får cykla bredvid eller framför någon i soloklassen eller något annat par.
Manurhin2 sa:Petert sa:Manurhin2 sa:Fjärdebrunn sa:Kör de partempo borde ju inte snittfarten vara ett problem. Ska vi betta på först i mål?
Fråga :
M
Rulle är tillåten men man måste inte ens cykla ihop. Det räcker att man gör det när man når mål. Inget sägs om något särskilt avstånd till någon, endast att man inte får cykla bredvid eller framför någon i soloklassen eller något annat par.
Ok, tack.
Hade fått för mig att det var otillåtet i solo , hade onekligen gett vissa fördelar i par.
M
Örjan Lax sa:Du är bra, men varför envisas du med mellanslag framför ? och andra tecken? Vi kräver svar nu! Skicka inte PM, svara i tråden tack!Manurhin2 sa:Fjärdebrunn sa:Kör de partempo borde ju inte snittfarten vara ett problem. Ska vi betta på först i mål?
Fråga :
M
Manurhin2 sa:Örjan Lax sa:Du är bra, men varför envisas du med mellanslag framför ? och andra tecken? Vi kräver svar nu! Skicka inte PM, svara i tråden tack!Manurhin2 sa:Fjärdebrunn sa:Kör de partempo borde ju inte snittfarten vara ett problem. Ska vi betta på först i mål?
Fråga :
M
Det är inget jag tänkt på utan bara skrivit i alla år utan att uppmärksamma , kanske har dyslexi light.
Har nu kollat med gamla mor som varit lärare men även i böcker och du har definitivt rätt, hoppas det inte ställt till med för mkt besvär.
Jag har iaf en dotter med dyslexi, hoppas det är svar nog och du låter tråden fortsätta handla om TABR.
Ska göra vad jag kan för att bättra mig.
M
clnr sa:mhenry och kri har blivit fångade av kameran på officiella sidan.
https://transambikerace.com/day-3-photos/
Starkt jobbat av er båda!! Bara att köra långärmat/långa ben vid Yellowstone imorgon. Kämpa kämpa.mhenry sa:Riktig skitdag i dag. Regn och motvind, oavsett färdriktning (vinden vände).
bigmollo sa:Kämpa på. Jag sticker och kör en 60-milare nu. Ska tänka på er när jag är klar.
freddiesan sa:Nä men Kristian! Det är ju nu du ska använda dina två extra flaskhållarfästen på sadelstagen :)