Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Förhoppningsvis kan de nordiska cyklisterna dra fördel av en vana att cykla i snöglopp och kyla, som de mer sydländska randonneurerna inte har.National Weather Service sa:In a winter weather briefing posted Friday evening, the National Weather Service in Riverton predicted three to seven inches of snow accumulation at the highest elevations, while other impacted areas will largely see two to four inches of snow.
Areas near Yellowstone Lake are expected to see two to three inches of snow. A bit of accumulation is not uncommon this time of year, according to the NWS.
På Yellowstones hemsida står följande:Cyklot B sa:Snöovädret har nu gjort att vägen genom Yellowstone stängdes av strax efter midnatt mellan den södra infarten, som cyklisterna ska ut genom, och Old Faithful, som ligger längs rutten bara 30 miles in i parken.
Det är väl oklart vad som händer med det under dagen.
GoranS sa:Till 2020 år upplaga kommer samtliga deltagare att ha med sig en plog!?
nisseson sa:Från kri's instagram (hoppas bildstölden är ok).
nisseson sa:Från kri's instagram (hoppas bildstölden är ok).
kri sa:...just det ja, vi såg två grizzlybjörnar också.
WSMC sa:Se om ni kan få pannkakor och maple syrap till frukost, brukar funka fint inför en längre cykeltur.
Kämpa kämpa.
Manurhin2 sa:Angående frukost.
Dom gånger grabbarna betalt för övernattning och får Amerikansk frukost finns det då något som jag missat med långsamma kolisar?
Samtliga hotellfrukostar jag kommit i kontakt med i us skulle få en dietist att fullständigt gå bananas.
Om jag skulle få för mig att cykla lååååångt, vilket nog inte skulle ggå så bra, skulle jag föredra mer långsamma kolisar som grund.
Gilla läget eller har jag missat nåt knep?
M