Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Och så var det bara Camero kvar. Han har nu avverkat 42% av rutten.
Verkar lika svårt att få reda på ngt kring detta som det var att få reda på hans position under loppet. Personligen tror jag att han fn spökcyklar TdF och kommer att dyka upp från ingenstans vid Triumfbågen i Paris med en fyratimmarsledning.1888 sa:Jag kan ha missat, men vet man hur det gick för finnen?
Blev han diskad?
GoranS sa:Verkar lika svårt att få reda på ngt kring detta som det var att få reda på hans position under loppet. Personligen tror jag att han fn spökcyklar TdF och kommer att dyka upp från ingenstans vid Triumfbågen i Paris med en fyratimmarsledning.1888 sa:Jag kan ha missat, men vet man hur det gick för finnen?
Blev han diskad?
GoranS sa:Verkar lika svårt att få reda på ngt kring detta som det var att få reda på hans position under loppet. Personligen tror jag att han fn spökcyklar TdF och kommer att dyka upp från ingenstans vid Triumfbågen i Paris med en fyratimmarsledning.1888 sa:Jag kan ha missat, men vet man hur det gick för finnen?
Blev han diskad?
Eld sa:En och en halv timme med Abdullah Zeinab:
Vem gör motsvarande med M&K? Eller behöver jag ta tag i det själv?
Krompa sa:Låter som en lysande idé. Ser fram emot resultatet. ;-)Eld sa:En och en halv timme med Abdullah Zeinab:
Vem gör motsvarande med M&K? Eller behöver jag ta tag i det själv?
Han cyklar sig i form. Klassiskt!GoranS sa:Camero har ökat farten lite. Nuvarande snitt pekar på drygt 102 dygn.
Det var han värd! Lathögarna till TdF-cyklister får ju en vilodag i veckan :-)janolle sa:Det ser ut som att Mr: Cameron tog en vilodag igår.
GoranS sa:Låter som det blir tajt med sub-100.
Ja kan bli svårt. Men ska han förbättra sin bästa tid är det sub-97 som gäller.GoranS sa:Låter som det blir tajt med sub-100.
Kanske men det är ganska kuperat på slutet. 7mil om dagen så. Om han bryr sig om det?GoranS sa:Har han försökt driva upp tempot lite? Nu får jag att prognosen är 101,1 dygn. Med lite pressande skulle det kunna bli sub-100.
Nej, har en känsla att vi bryr oss mer än han gör!janolle sa:Kanske men det är ganska kuperat på slutet. 7mil om dagen så. Om han bryr sig om det?GoranS sa:Har han försökt driva upp tempot lite? Nu får jag att prognosen är 101,1 dygn. Med lite pressande skulle det kunna bli sub-100.
+1GoranS sa:Nej, har en känsla att vi bryr oss mer än han gör!janolle sa:Kanske men det är ganska kuperat på slutet. 7mil om dagen så. Om han bryr sig om det?GoranS sa:Har han försökt driva upp tempot lite? Nu får jag att prognosen är 101,1 dygn. Med lite pressande skulle det kunna bli sub-100.