Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
xyklisten sa:Finns en liten video i slutet av detta inlägg http://www.transcontinental.cc/blog...al&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer där han förklarar missen. Blandade tydligen ihop vägnumren...
xyklisten sa:Finns en liten video i slutet av detta inlägg http://www.transcontinental.cc/blog...al&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer där han förklarar missen. Blandade tydligen ihop vägnumren...
GoranS sa:Fascinerande. Om jag fattar det rätt har hans GPS slutat funka och han har någon (felaktig) idé om vägnummer och kör på detta. Jag tycker det visar på att det faktiskt finns en poäng att ha en väl inpräntad mental bild av både karta och höjdprofil.
JLarsson sa:Vägen in till CP4 kommer vara dryg för de som kommer västerifrån. Kristof kommer vara närmare ett dygn före andreman skulle jag tippa.
Han stämplade 21:49:49 igår kväll.
Kanske hybridvägen som 75 och 80 tar är den mest optimala?
JLarsson sa:Förlåt, jag menade optimalaste
JLarsson sa:Misstänker att 172 tagit HELT fel väg mot CP4. Snart kommer han att "run out of road"
bigmollo sa:Tack för allt jobb och för alla uppdateringa Gorans och ni andra som hjälper till. Ni lyfter internetcyklingen till helt nya höjder!
Jag blir farligt sugen på det här loppet.
JLarsson sa:JLarsson sa:Misstänker att 172 tagit HELT fel väg mot CP4. Snart kommer han att "run out of road"
Eller så traskar han obanad terräng i 500 meter vid vägs ände, så kommer han till en annan väg som leder rakt ner till början av kontrollsträckan...
Fjärdebrunn sa:bigmollo sa:Tack för allt jobb och för alla uppdateringa Gorans och ni andra som hjälper till. Ni lyfter internetcyklingen till helt nya höjder!
Jag blir farligt sugen på det här loppet.
+1
jag med, sablar vad det rycker i långcyklartarmen. Hur ofta körs denna galenskap?
GoranS sa:JLarsson sa:JLarsson sa:Misstänker att 172 tagit HELT fel väg mot CP4. Snart kommer han att "run out of road"
Eller så traskar han obanad terräng i 500 meter vid vägs ände, så kommer han till en annan väg som leder rakt ner till början av kontrollsträckan...
Om man kikar på satellitbilderna så tycker jag det ser ut som han är på en grusväg som om en litet tag (efter något skogsparti) ev. övergår i belagd väg och som leder ner mot dammen.
GoranS sa:46 som ju tidigare gick en nordligare rutt än alla andra har mellan Lubljana och Novo Mesto valt en sydligare väg än vad Kristof tog. 218 + 2x226 verkar å andra sidan gå än nordligare rutt än Kristof, så det finns helt klart olika meningar om vad som är bästa vägvalet. Om man ska vara petig så vek de senare av från Kristofs spår redan i Krnaj, en bit norr om Lubljana.
Fjärdebrunn sa:+1
jag med, sablar vad det rycker i långcyklartarmen. Hur ofta körs denna galenskap?