Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha, en bild på en "uteliggare" fanns det visst i inlägget du länkar oxå :-)JLarsson sa:Peth sa:Skyttegravsfot som låg bakom Rankins sorti.
"disintegrate" var ordet. Har det regnat mycket tro? Får mig att tänka på bilden på bigmollos fot efter PBP 2007 (nsfw) https://happyride.se/forum/read.php/1/640185/696429#msg-696429
Eller är det så att han tänker sig att ta väg 87 eller 110 för att komma över till den vägen de två föregångarna tog mot Lienz?GoranS sa:Thomas (20) har valt att inte ta vägen via Lienz utan istället ta ett sydligare alternativ. Innebär dock att han kommer att vara tvungen att klättra upp till drygt 1500 möh innan han kan åka ner i Pustertal och återansluta till Davies och Kolbingers rutt.
Inte 87:an i alla fall. Får se hur det blir med 110:an.GoranS sa:Eller är det så att han tänker sig att ta väg 87 eller 110 för att komma över till den vägen de två föregångarna tog mot Lienz?GoranS sa:Thomas (20) har valt att inte ta vägen via Lienz utan istället ta ett sydligare alternativ. Innebär dock att han kommer att vara tvungen att klättra upp till drygt 1500 möh innan han kan åka ner i Pustertal och återansluta till Davies och Kolbingers rutt.
För att inte tala om Davies som har ca 5 timmar kortare non moving time.WSMC sa:Om jag läser grafen Speed vs Time rätt så har ledande Kolbinger endast varit stillastående ca 15-16 timmar på de första 105 timmarna cykelåkning.
Jösse vad imponerad jag blir!
NickPick sa:Kiwi Stéphane då? Fattar inte av hans knackiga engelska på Instagram vad som händer... Typ inte får i sig mat?
Inte den heller.GoranS sa:Inte 87:an i alla fall. Får se hur det blir med 110:an.GoranS sa:Eller är det så att han tänker sig att ta väg 87 eller 110 för att komma över till den vägen de två föregångarna tog mot Lienz?GoranS sa:Thomas (20) har valt att inte ta vägen via Lienz utan istället ta ett sydligare alternativ. Innebär dock att han kommer att vara tvungen att klättra upp till drygt 1500 möh innan han kan åka ner i Pustertal och återansluta till Davies och Kolbingers rutt.
+ 22 km - Marcus + 30 km - Stina +155 km - Katja +195 km - Amy +224 km - Anna +271 km - Gert-Åke +277 km - Christopher +338 km - Erik +472 km - Lorenza
GoranS sa:Apropå att pressa sömnen:
Pulawskis (160) kurva. Snart 40 timmar med på sin höjd några powernaps. Känns som det mkt väl kan bli Highway to hell av det där.
Den som lever får se. Är möjligt att han håller och att det där körsättet passar honom. Känns dock i min värld rätt riskabelt att ligga på Strasser-lika sömnnivåer i denna typ av lopp. Man blir ju inte direkt smart och snabbreagerande av sömnbrist.Oooh sa:GoranS sa:Apropå att pressa sömnen:
Pulawskis (160) kurva. Snart 40 timmar med på sin höjd några powernaps. Känns som det mkt väl kan bli Highway to hell av det där.
Man tycker ju att han borde ha bra koll. De är ju inte första gången han cyklar ett långlopp.
Även Thomas (nr 20) tar den vägen. Får se om han har ngn längtan till Cortina.WSMC sa:Lite öster om Toblach har Davies vikt av lite och cyklar nu förbi tidigare nämda stad, fast lite söder om på cykelvägen Drauradweg
https://www.drauradweg.com/en/
Kanske bara ville slippa onsdagsköerna in till stan?
Där Davies är nu var Kolbinger för knappt 2,5 timmar sen.nieves sa:Vad är avståndet mellan Fiona och Ben i km och tid? Jag har ingen dator f.n. och mobilen visar bara snittfart.
Att snacka avstånd i den där typen av terräng är mindre meningsfullt. Davies är ju dock nere i Isarco-dalen och har en klättring upp (storleksordningen 700 hm netto om jag minns rätt) och sen en utförskörning plus en kortare bit med relativt platt väg genom Bolzano innan han är framme vid backen som Kolbinger börjat cykla uppför för ca tio minuter sedan.GoranS sa:Där Davies är nu var Kolbinger för knappt 2,5 timmar sen.nieves sa:Vad är avståndet mellan Fiona och Ben i km och tid? Jag har ingen dator f.n. och mobilen visar bara snittfart.
Tack för uppdateringen och dom suveräna kommentarerna kring orter och vägar. Suttit vid datorn tidigare och tittat på bilder, galet vackert.GoranS sa:Där Davies är nu var Kolbinger för knappt 2,5 timmar sen.nieves sa:Vad är avståndet mellan Fiona och Ben i km och tid? Jag har ingen dator f.n. och mobilen visar bara snittfart.
Nähä, slättlandet lockade inte utan han har nu kommit till Tolmezzo. Frågan är då Kreuzbergpass, Cortina eller något ännu tokigare?GoranS sa:Thomas (nr 18) slår till med ett oväntat vägval och åker inte in i Österrike utan drar istället iväg åt sydväst. Ska han inte få en rejäl dos klättring på väg till parcouren måste han nog nästan ner till Belluno och sen ta sig uppåt så att han kommer över Passo Campolongo ner till Corvara. Han kan förstås ta vägen över Sappada och Kreuzbergpass för att ansluta till de övrigas rutt i San Candido, men det är rätt kuperat. Än värre blir det om han tänker sig en väg via Cortina. Eller är det så att han tänker slänga in en Monte Zoncolan-passage på vägen!?
Oooh sa:Rankin, på frågan om att de är ett nytt lopp nästa år
"First off, learn to enjoy cycling again rather than just as a tool to train!"
GoranS sa:Och om inte alltför lång bit kommer han att passera Ortisei/St Ulrich vilket också är byn som gamle discoproducenten Giorgio Moroder kommer ifrån.
#värdelöstvetande