Transparant skyddsfilm.

• Trådstartare Trådstartare FnR
  • Start datum Start datum

FnR

Medlem
Transparant skyddsfilm.
Vet någon vart man kan få tag i transparant skyddsfilm att fästa vid på utsatta delar på cykeln? Har kollat i Bokhandeln o liknande men det är en tunn variant som dessutom tappar fästet vid väta. Inhandlade färdigskurna rutor på Rose fast det skulle vara bättre med ett ark man kan skära ut av själv.

/Kent

Transparant skyddsfilm.
Hur stora behöver de vara? Jag har med framgång använt transparent packtejp (vet inte vad det är tänkt till egentligen) från Clas Ohlson. Syns nästan inte alls när jag sätter det på cykeln. Gulnar inte märkbart.

Transparant skyddsfilm.
Jag tog en mellantjock plastfilm jag handlade fran ett bolag som stripar bilar (tank polis, ambulans, SSRS mm). 3M ar det, vinylfilm av nagot slag tror jag.
Fick en kvadratmeter for ett bidrag till kaffekassan.

Har inte applicerat den annu, men tal den maskintvatt pa bilar sa bor den overleva pa hojjen och dit jag egentligen vill ha den, trosklar till bilen.

Transparant skyddsfilm.
Mekonomen har en tjock skyddsfilm som man kan sätta som i o urlastningskydd artnr 40-19-11404
Kostar 305kr

Bilagor

• happy_iphone_app.png
    happy_iphone_app.png
    281.2 KB · Besök: 30
Transparant skyddsfilm.
Kolla upp Reklam och glas firmor i närheten. De brukar kunna klippa ut som man kan få köpa för inte alls mycket pengar värt att kolla upp.

Transparant skyddsfilm.
oakhammer skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag kör med sportscover:
>
> http://www.sportscover.se/
>
> Köp inte största dock, köp fel sist och då
> fick jag skära ned dom själv.

kör samma här, klart bästa. riktigt tjock o skyddar fint :D

Tillbaka
Topp