Trasig bakväxel.
Var ute och härjade i skogen idag. Råkade köra in i en sten med bakväxeln. Växelörat gick av, även cage-delarna.
Beställde nyss ett nytt växelöra från Canyon.
Är det lönt/möjligt att hitta reservdelar till en bakväxel från 2011? Det är en sram x9 10 speed long cage.
Har kollat lite, men det verkade billigare att köpa en ny. Kanske är jag dålig på att leta.
Beställde nyss ett nytt växelöra från Canyon.
Är det lönt/möjligt att hitta reservdelar till en bakväxel från 2011? Det är en sram x9 10 speed long cage.
Har kollat lite, men det verkade billigare att köpa en ny. Kanske är jag dålig på att leta.
