Tre timmars spinning

Tre timmars spinning
AxelSthlm skrev:
-------------------------------------------------------
> bump
>
> Haka på vettja!

Tänkte nog göra det!
Ses imorrn.
 
Tre timmars spinning
Mange. (fd Kaves) skrev:
-------------------------------------------------------
> Ska bli så sjukt kränkt på detta pass.
> Bäst att jag läser igenom klädkods reglerna
> för spinning innan..

Bara PM'a yolo!, han/hon/den/det kan säkert hjälpa ;)
 
Tre timmars spinning
Deus_X_M skrev:
-------------------------------------------------------
> Mange. (fd Kaves) skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ska bli så sjukt kränkt på detta pass.
> > Bäst att jag läser igenom klädkods reglerna
> > för spinning innan..
>
> Bara PM'a yolo!, han/hon/den/det kan säkert
> hjälpa ;)


Tips på förenkling:

"han/hon/den/det " = "hen". Smidigt va ?
 
Tre timmars spinning
Lingon skrev:
-------------------------------------------------------
> Ingen RR? Hade sett fram mot lite spännande
> läsning & bilder! ;)

Ja! Jag vill se yolo i speedos
 
Tre timmars spinning
Det var både skrattfest och halvnakna gubbar och kul att det var så många som var med.
Ingen RR från mig utöver att det som vanligt var ett ganska bra pass. Tre timmar är ett helt OK träningspass.
Bjussar på en bild på XX från gårdagens pass.

spinn_3.jpg
 
Tre timmars spinning
DT skrev:
-------------------------------------------------------
> Måste ha varit en härlig doft i den
> spinningsalen.


Ja. Speciellt efteråt.
 
Tre timmars spinning
Satt brevid Ville, han sa nått till Bjorre om att det luktade kiss, jag kände det också, redan halvvägs in i passet, kan ha vart jag....

eller nån annan, ej otänkbart.... :)
 
Tre timmars spinning
DT skrev:
-------------------------------------------------------
> Ni hade väl nedslitna, genomskinliga Assosbyxor
> också?

Nästa gång blir det dom.
Förresten så har du skrivit i tråden nu......
 
Tre timmars spinning
Nästa gång ska jag vara helt nerpissad redan innan passet. Kommer köra i mina gamla pendlarkläder som har legat i kattlådan en vecka.
 
Tre timmars spinning
Haha, det kommer att vara kö till det passet! :-)

bigmollo skrev:
-------------------------------------------------------
> Nästa gång ska jag vara helt nerpissad redan
> innan passet. Kommer köra i mina gamla
> pendlarkläder som har legat i kattlådan en
> vecka.
 
Tre timmars spinning
Fliken skrev:
-------------------------------------------------------
> Deus_X_M skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Mange. (fd Kaves) skrev:
> >
> --------------------------------------------------
>
> > -----
> > > Ska bli så sjukt kränkt på detta pass.
> > > Bäst att jag läser igenom klädkods
> reglerna
> > > för spinning innan..
> >
> > Bara PM'a yolo!, han/hon/den/det kan säkert
> > hjälpa ;)
>
>
> Tips på förenkling:
>
> "han/hon/den/det " = "hen". Smidigt va ?


Och apropå hen; det är ett helt meningslöst ord. Vi har redan Vederbörande, detta långa, trevliga, klassiska ord. Mycket finare dessutom. Hen...jag har då aldrig hört på...macken.
 
Tre timmars spinning
andatt skrev:
-------------------------------------------------------
> Fliken skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Deus_X_M skrev:
> >
> --------------------------------------------------
>
> > -----
> > > Mange. (fd Kaves) skrev:
> > >
> >
> --------------------------------------------------
>
> >
> > > -----
> > > > Ska bli så sjukt kränkt på detta pass.
> > > > Bäst att jag läser igenom klädkods
> > reglerna
> > > > för spinning innan..
> > >
> > > Bara PM'a yolo!, han/hon/den/det kan säkert
> > > hjälpa ;)
> >
> >
> > Tips på förenkling:
> >
> > "han/hon/den/det " = "hen". Smidigt va ?
>
>
> Och apropå hen; det är ett helt meningslöst
> ord. Vi har redan Vederbörande, detta långa,
> trevliga, klassiska ord. Mycket finare dessutom.
> Hen...jag har då aldrig hört på...macken.

Vederbörande låter så kraftfullt så nä det passar sig inte. Hen är mer neutralt och icke fysiskt.
 
Tre timmars spinning
grump skrev:
>
> Vederbörande låter så kraftfullt så nä det
> passar sig inte. Hen är mer neutralt och icke
> fysiskt.

Låt oss kalla grabbar för han, snygga tjejer för hon (ej neutralt men fysiskt) och resten för hen. Sen finns det könet gud glömde, låt oss kalla det en s k Yolo. Svårbestämd.

image.jpg
 
Tre timmars spinning
Fliken skrev:
-------------------------------------------------------
> Deus_X_M skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Mange. (fd Kaves) skrev:
> >
> --------------------------------------------------
>
> > -----
> > > Ska bli så sjukt kränkt på detta pass.
> > > Bäst att jag läser igenom klädkods
> reglerna
> > > för spinning innan..
> >
> > Bara PM'a yolo!, han/hon/den/det kan säkert
> > hjälpa ;)
>
>
> Tips på förenkling:
>
> "han/hon/den/det " = "hen". Smidigt va ?

Hen......... Nope, not gonna happen. Så jag tänker använda han/hon osv och så kan du ju använda hen, och alla är glada :)
 
Tre timmars spinning
Deus_X_M skrev:
> Hen......... Nope, not gonna happen. Så jag
> tänker använda han/hon osv och så kan du ju
> använda hen, och alla är glada :)

Om det inte framgår ... jag är ironisk. Just därför jag förespråkar hen för militanta könsteoretiker, hon för de andra tjejerna och han för dudes.
 
Tre timmars spinning
Fliken skrev:
-------------------------------------------------------
> Deus_X_M skrev:
> > Hen......... Nope, not gonna happen. Så jag
> > tänker använda han/hon osv och så kan du ju
> > använda hen, och alla är glada :)
>
> Om det inte framgår ... jag är ironisk. Just
> därför jag förespråkar hen för militanta
> könsteoretiker, hon för de andra tjejerna och
> han för dudes.

My bad, sorry dude. Var lite svårt att utläsa, men jag är på samma sida :)
 
Tre timmars spinning
Fliken skrev:
-------------------------------------------------------
> därför jag förespråkar hen för militanta
> könsteoretiker, hon för de andra tjejerna

Hahaha.
 
Tre timmars spinning
Kul diskussion, kan vi prata om hur fantastiskt bra det är med en nedkissad mollo istället.
Kanske var det han hade i sina flaskor, såg ovanligt gult ut ;]
 
Tre timmars spinning
På Forma i hässelby kommer det att bli Vasaloppsspinning söndagen den 3:e Mars med start klockan 8:00
Ryktet säger att Amir ska vara med och peppa oss vilsa spinnare.
blir nog kul
 
Tillbaka
Topp