Trek Ultimate Ride Chatel

*micke*

Aktiv medlem
bikepark-448x336.jpg

Det är torsdag och det börjar kännas i kroppen att de föregående två dagarna till stor del spenderats i sadeln. Och inte blev det mindre idag när de mer gravitetsorienterade cyklarna Scratch och Scratch Air har provats.

Läs mer

lift-448x336.jpg

Idag onsdag rapporterar vi om nyheter inför 2011 vad gäller Gary Fisher. Och så tar vi en cykeltur förstås, All Mountain på riktigt.

Läs mer om dag 2

soundofmusic-448x336.jpg

Mjukstart första dagen? Inte troligt. Redan idag tisdag har vi värmt igenom benen ordentligt. En episk tur i värmen har avverkats på stigcykeln Fuel EX.

Läs mer om dag 1

intro-448x336.jpg

Trek håller under denna vecka mediajippot Trek Ultimate Ride i Chatel i franska alperna. Happymtb är enda svenska media på plats.

Läs mer om dag 0

Senast redigerad av en moderator:
Jag är här Micke, var i Chatel hela eftermiddagen :)

Ligger nu o slappar i sängen och tittar på Avoriaz som sticker upp i horisonten.

Hur länge är svensk media på plats?

Jag blir väldigt nyfiken på det här
"De mer tävlingsinriktade modellerna Top Fuel (XC) och Session (DH) kommer att presenteras senare under året i samarbete med racingteamet Trek World Racing. Tydligen är de modellerna ordentligt omarbetade men mer information än så har vi inte."

Undra vad som är gjort på de cyklarna :D

mats412 skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag är här Micke, var i Chatel hela
> eftermiddagen :)
>
> Ligger nu o slappar i sängen och tittar på
> Avoriaz som sticker upp i horisonten.
>
> Hur länge är svensk media på plats?

Vi åker hem igen på fredag. Snart ska vi ut på Remedytur vilket borde innebära lite roligare terräng :-)

bikepark-448x336.jpg

Det är torsdag och det börjar kännas i kroppen att de föregående två dagarna till stor del spenderats i sadeln. Och inte blev det mindre idag när de mer gravitetsorienterade cyklarna Scratch och Scratch Air har provats.

Läs mer

Tillbaka
Topp