Troligen väldigt korta samlingstråden för fulkina långburksramar

jonte987

Aktiv medlem
Jag tycker kolkineser från seriösa(relativt) leverantörer är lite dyra. 10+ utan dämpare och oklar risk för högre tull än beräknat.
Jo, det är billigt jämfört med butique men skiljer för lite mot fulpolack, marin eller köp av hel insteg som man strippar.
Dessutom är jag rädd för kol.

Så jag kollade lite på AL ramar. Fastwork såg intressant ut för en stund innan jag ser att på hälften av bilderna så har de borrat i HT pga glömd port. Ser också en review som bekräftar det. Inte omöjligt att det är åtgärdat men svårt att handla från nån som är så JVLA dum.

Någon som get sig in i träsket?

1763807494296.webp

Vitsen med att borra för kablar i kronröret är att ramrören kan göras lättare och utan brottsanvisningar.
Sen är det förstås en fråga var hålen borras mht styrröret.
20251122_123802.webp

Vitsen med att borra för kablar i kronröret är att ramrören kan göras lättare och utan brottsanvisningar.
Sen är det förstås en fråga var hålen borras mht styrröret.
Visa bilaga 804811
Ja, omöjligt är det inte men märkligt att det är olika på olika bilder

Kan iofs vara ett ali problem. Jag har inte hittat någon info direkt från tillverkaren

Möjligen är det Himalo som tillverkar men det närmsta jag kommer är en amazon store

kul jag har funderat på å köpa en hel dämpad ram fast utan dämpare ifrån nån kjina sida å bygga någe objekt i legerings material .

kul jag har funderat på å köpa en hel dämpad ram fast utan dämpare ifrån nån kjina sida å bygga någe objekt i legerings material .
Ok, någon speciel tillverkare? Alu ska man kanske köpa från Taiwain hellre än kina.

Jag hittar inte precis någon seriös hemsida så tycker det verkar svårt.

nä har mest kikat runt på ebay ali temu rör jag inte det är någe fel där .

lite svårt när en börjar tänka på storleksskillnaderna bland folkslag om de ens håller för nån över 6 fot på 90kg det är nog därför jag tvekar .. taiwan hmmm jag skall kika lite å se vad en finner . det finns säker men då måst de sälja ca 100/1000st å njaaaaaaa inget vidare sug på att bli återförsäljare .

Jag tycker kolkineser från seriösa(relativt) leverantörer är lite dyra. 10+ utan dämpare och oklar risk för högre tull än beräknat.
Jo, det är billigt jämfört med butique men skiljer för lite mot fulpolack, marin eller köp av hel insteg som man strippar.
Dessutom är jag rädd för kol.

Så jag kollade lite på AL ramar. Fastwork såg intressant ut för en stund innan jag ser att på hälften av bilderna så har de borrat i HT pga glömd port. Ser också en review som bekräftar det. Inte omöjligt att det är åtgärdat men svårt att handla från nån som är så JVLA dum.

Någon som get sig in i träsket?

Visa bilaga 804805
dendär var då inte så blodig i inköp å den ser då funkis ut ! int ens 4a gäddor dyr :-) fanns dock ej i större än 27.5 kommer se ut som att jag sitter på en barncyckel går inte .

Tillbaka
Topp