Troll i "Köp & Sälj"

Troll i "Köp & Sälj"
Vadå, jag tycker plastkavajen ser ganska förtroendeingivande ut.

annons.jpg

Senast ändrad:
Troll i "Köp & Sälj"
Ja tack, jag vill låna för att "liggande mitt hem". Har aldrig hört talas om detta förut så det ska bli spännande att prova, speciellt nu när finansieringen är ordnad! Kanske ska slå till på tre millar direkt?

Troll i "Köp & Sälj"
Är det de negativa räntorna i Tyskland och Schweiz som tvingar stackarna med "betydande finansiella resurser" att försöka ockra på happy? Tänk vad roligt det hade varit om det var på riktigt.

Troll i "Köp & Sälj"
Antagligen kostar det en avgift att få låna pengar och den ska väl betalas i förskott.

Vi rensar bort dem så fort vi hinner med.

Troll i "Köp & Sälj"
jomper skrev:
-------------------------------------------------------
> Antagligen kostar det en avgift att få låna
> pengar och den ska väl betalas i förskott.
>
> Vi rensar bort dem så fort vi hinner med.

och när du skickar ett mail till killen/tjejen har dom fått en fungerande emailmottagande och vips kommer du att få massor med mail från hjälpsamma/givmilda/allmänt goda människor över hela världen som löser alla dina problem... Sen vill dom säkert ha dina bankdetaljer, varför inte ett kontoutdrag med lite snygga loggor på som dom sen kan använda i andra scams, du kanske ombeds skicka en kopia på ditt körkort/id-kort/pass och vips finns det ett helt gäng nigerianer/bulgarer etc som kan legitimera sig som dig. "Scam-bustingen" ála 419 eater som jag skrev om ovan består ju i att man vänder på det hela och ber bedragarna göra massa idiotiska saker för att bevisa att dom är på riktigt, hela tiden under löfte om att dina bankdetaljer, personuppgifter etc är på väg. Det kan bli hur kul som helst, finns massa hysteriska exempel på 419eater.com där det skickats tegelstenar och till och med kylskåp fram och tillbaka över världen på bedragarnas bekostnad. Men som sagt var, det tar en del tid och arbete att få det att funka och jag har inte riktigt tid med det nu men det vore skitkul om någon här på happy orkade lura dom och lägga upp utvecklingen här :-)

Troll i "Köp & Sälj"
vader skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja tack, jag vill låna för att "liggande mitt
> hem". Har aldrig hört talas om detta förut så
> det ska bli spännande att prova, speciellt nu
> när finansieringen är ordnad! Kanske ska slå
> till på tre millar direkt?

Jag tror att han menar "ligga i ditt hem". Han vill alltså ge dig pengar till:
1. Köpa fina presenter till din partner.
2. Köpa fina prostituerade.

Det vore ju faktiskt jätteroligt att driva med dem, men det känns som att man inte riktigt orkar.

Troll i "Köp & Sälj"
Shit, man skulle låna en miljon Euro och signa av med Pebben. Då gör han historien kort med dem när de kommer för att hämta. Fan jag är smart, som att plocka godis av småbarn!

Tillbaka
Topp