Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Valhalla_ sa:Jag föredrar att traska upp så är man inte tvärslut när man ska ner igen. Jobbigt nog att putta upp en 15 kg hoj där.
Micke spark sa:Ok tackar,ser stor ut?? Hur är parkeringen som man ser vid sidan av hopptornet?kollar på Google maps!
glitch sa:Valhalla_ sa:Jag föredrar att traska upp så är man inte tvärslut när man ska ner igen. Jobbigt nog att putta upp en 15 kg hoj där.
Absolut om man ska foka på flowdelen! Jag tänkte mer i största allmänhet. Kör efter jobbet ibland och då brukar det bli fler än ett varv, stenklättringen från vattnet upp innan man kör ned igen mot grillplatsen samt klättringen upp tillbaka till torpet är ju rätt intensiva och speciellt första är klurig som den är för att inte prata om när det är blött. Att efter flowdelen då ha en rätt lång brant lerbacke tycker i alla fall jag bara blir segt och för många element på raken där många nog tvingas gå.
Berk: Fattar inte riktigt vad du menar, jag syftar på den "nya" dragningen från botten av Candyland upp i skogen innan man kopplar på gamla sträckan igen.