TV4 sänder TdF
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har inte kollat men är i stort sett säker på det sistnämnda.lundatok sa:Lägger dom det på Tv4 eller bakom betalvägg på sport-kanalen?
emmer sa:Har inte kollat men är i stort sett säker på det sistnämnda.lundatok sa:Lägger dom det på Tv4 eller bakom betalvägg på sport-kanalen?
(Att dom skulle köra det på kanal 12 vore ju en möjlighet men knappast troligt, så TV4 sport är väl en lågoddsare.)
Marren sa:emmer sa:Har inte kollat men är i stort sett säker på det sistnämnda.lundatok sa:Lägger dom det på Tv4 eller bakom betalvägg på sport-kanalen?
(Att dom skulle köra det på kanal 12 vore ju en möjlighet men knappast troligt, så TV4 sport är väl en lågoddsare.)
TV12 har ju hintat om detta i reklamspottar senaste veckorna, så den kommer nog på 12:an.
Jag hoppas på det, måste pröjsa för TV4 Sport...och det vägrar jag.
I sant TV4-genusperspektiv..."Kommentator blir Petter Barrling som bredvid sig har expertkommentatorn Gabriella Ekström."
Bara jag slipper Vachi så är jag nöjd.
GoranS sa:Jag säger bara Ola Bränholm i Vårgårda och den jeppen som kommenterade linjeloppet i OS 2004 på SVT. Om man tycker de är bättre än Vacchi på att kommentera cykel undrar jag vilka kriterier man bedömer en kommentator efter. Sen tycker jag inte att Vacchi är ofelbar eller utan dåliga sidor. Har i själva verket en hel del saker som jag tycker han kunde ändra på för att bli bättre.
För egen del blir det nog rätt begränsat med TdF-tittande (även) i år.
Att höra Sean Kelly prata om folk som ligger på turd place är rätt skönt det med. Synd bara att det också innebär Carlton Kirby.Trailmaster sa:Spelar ingen roll vilken kanal som sänder
Inget går upp mot Vacci/Adamsson i eurosport.
Gerry
Trailmaster sa:Spelar ingen roll vilken kanal som sänder
Inget går upp mot Vacci/Adamsson i eurosport.
Gerry
Marren sa://Jag säger bara Ola Bränholm i Vårgårda och den jeppen som kommenterade linjeloppet i OS 2004 på SVT. Om man tycker de är bättre än Vacchi på att kommentera cykel undrar jag vilka kriterier man bedömer en kommentator efter.//
Ola Bränholm? Jeppen?
Är det alias på de som skall prata i TV4?
DT sa:Cykel kräfva bra kommentator.
Johan A sa:Superkul för de som inte har Eurosport tycker jag. Speciellt om det blir på den vanliga TV4 och inte någon betalkanal.
bsandborgh sa:David Duffield (rip), det var tider det! http://bikesy.co.uk/features/david-duffield/the-original-duffieldisms/
GoranS sa:Han är dock långt ifrån ensam om det och man kan ju ha en viss förståelse för att det kan vara jobbigt att vara på helspänn non-stop under sjutimmarsetapper.
Fjärdebrunn sa:Räkna med
- 25-30 % reklam
- oklara sändningstider
- Sändning på TV4 Sport som kräver extra betalning för många
- alla webbsändningar bakom betalvägg