Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Framhjulspunka där kan nog bli rätt spännandeJo de fick upp bra fart där. 96 km/h var det värsta jag såg, för Bernal, Storer och Arensman.
www.instagram.com
Ja, har väl ryktats om det ett tag nu. Något om att kryptosponsorn inte levererar pengar till nuvarande teamet.Såg ni att Kasia ryktades till lidl trek?
PFP verkar vara den ultimata old-school-cyklisten som är kass fram tills det att hon är hur bra som helst. Eller så vill jag bara tro det.Man får ju imponeras av AvdB, bara gå upp och lägga sig och mata på och nöta ner allt motstånd. Inte mkt till bakåttittande heller.
Blasi är i mina ögon säsongens genombrott. Startade med en tredjeplats i Tour Down Under, en del skapliga placeringar därefter och sen en riktigt vass Ardennerveckan och nu med slagläge för en riktigt fin totalplacering i vueltan.
PFP och Niewiadoma pallade uppenbarligen inte för trycket av att vara favorittippade av mig.
GC efter dagens etapp:
Visa bilaga 829258
Ska man gå på dagens etapp är väl AvdB på väg mot totalsegern, men med tanke på att det är L'Angliru imorgon är det inte direkt någon betryggande ledning hon har.
Du har inte funderat på att köra nån slags egen livepodd eller stream som kommentator? Du har skarpa analyser och mycket kunskap om både cykling, tävlingar och cyklisterna i sig. Hade varit kul att lyssna på medan man själv ser sändningen. Speciellt damloppen som jag har mindre koll på och som tyvärr ”B-laget” kommenterar på Eurosport/HBO. För att undkomma licenser osv så behöver du ju inte visa själva sändningen själv liksom. Och som bonus kan vi ju på forumet skriva frågor.Är Blasi på väg att tappa?
Helvete. Ja nu ser jag grafiken som säger 23%. Det är ungefär såhär det ser ut för mig upp för 5%-backar.De är ju nu inne i tuffaste avsnittet där det är ett längre parti med 20-23 %.
Nej nu sa dom att det kommer plana ut lite innan mål!Har de flyttat målet eller har kommentatorerna fel om att det är brant hela vägen upp? Brukar ju vara lättåkt en halvkilometer på slutet.