Ulricehamn Bikepark

Ulricehamn Bikepark
Ulricehamn BP har testhelg i juni. Känns långt dit..
Någon som vet om det är ’fritt’ att köra där?
Hur många leder finns det tillgängligt?
#taggad

Guaruska

Aktiv medlem
Ulricehamn Bikepark

miklax

Medlem
Ulricehamn Bikepark
Jag har inte varit där själv, men känner flera av dom som är där och bygger. Det är fritt att åka men jag vet inte hur banan är just nu. Det går en grusväg upp till toppen om man inte vill åka när det är liftburet. Den som sitter på mest info är nog Anton Karlsson, du når honom säkert på insta (@antonkarlsso).
.

Stiffmeister

Aktiv medlem
Ulricehamn Bikepark
Hej!
Jag är en av dom ansvariga för Ulricehamn Bike Park. Vi har 6 leder klara och kommer har 1-2 leder till vid vår testhelg 12-13 juni.
Man kan använda lederna om man cyklar upp. Vi kommer ha liften öppen under testhelgen. Det kommer även vara ett event under helgen med diverse clinics, tävlingar och försäljning utav supergott käk. Det kommer även vara en After Bike på lördagen.

SocialGimp

Aktiv medlem
Ulricehamn Bikepark
Hej!
Jag är en av dom ansvariga för Ulricehamn Bike Park. Vi har 6 leder klara och kommer har 1-2 leder till vid vår testhelg 12-13 juni.
Man kan använda lederna om man cyklar upp. Vi kommer ha liften öppen under testhelgen. Det kommer även vara ett event under helgen med diverse clinics, tävlingar och försäljning utav supergott käk. Det kommer även vara en After Bike på lördagen.
Kul men hur fasen vågar man sig upp i ankarliften som ju är så brant? O finns det ngn karta över de leder som är färdiga eller var ligger de ngnstans (kanske är uppenbart när man kommer dit)?

mtb565

Aktiv medlem
Ulricehamn Bikepark
Hej!

Kommer det vara någon begränsning eller föranmälan?

SocialGimp

Aktiv medlem
Ulricehamn Bikepark
Går det att ordna med en enkel karta/guide så man vet var lederna går samt lämplig väg upp när inte liften är igång? Inget fancy, räcker med lite pilar på google maps.

Stiffmeister

Aktiv medlem
Ulricehamn Bikepark
enkel ledkarta.....jpg
enkel ledkarta.....jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer