Pole är balla hojar men jag tror inte den passar till mittt ändamål med 29” och jäkligt lång hjulbasJag beställde själv precis en Pole evolink 158 komplett i bikeparkutförande. 180slag fram och 158slag fjäderdämpare bak, den ska ersätta min dh är det tänkt. Detta ska ju vara en hyfsat potent cykel.. Något över din budget på 30", men hittade en rabattkod på 15% som jag nyttjade, då hamnar man hyfsat nära. GMBN-15% var koden, vet inte hur länge den funkar/funkade.
Lycka till med letandet.
That is what I said ;)Canyon Torque
Tack men jag har redan beställt en hoj. Se ovanGå på en lätt och hållbar dh hoj som min Giant Glory 1 2019 i large (passar från 175cm) med DVO dämpare och Sram Gx Dh växlar och Code bromsar för 30000kr nypris 50000kr och väldigt sparsamt cyklad på. Visa bilaga 414448
Ungefär som instagram-reklamen som dyker upp EFTER att man har handlat.Gå på en lätt och hållbar dh hoj som min Giant Glory 1 2019 i large (passar från 175cm) med DVO dämpare och Sram Gx Dh växlar och Code bromsar för 30000kr nypris 50000kr och väldigt sparsamt cyklad på. Visa bilaga 414448
En kort internet-provcykling säger mig att Darkside samma andas barn (och samma årsmodell) som Scott Voltage FR. Går till och med att korta av kedjestagen och sätta dit 26" hjul, precis som Voltage. Inte lika enkel att ändra slaglängd på, men samma idéer i stort.Banshee Darkside. En 100% fokuserad cykel för bikepark och freeride.
Om jag ska vara ärlig så har jag inte stenkoll. Hade helst velat ha ett 2.4 brett Dhf men hittade inget som var prisvärt. äsch, testar så här ett tag sen kan man alltid byta.Dh-casing finns väl inte som bredare?
I maskinspår funkar det förmodligen rätt ok iofs.
32/13Rolig cykel! Vad kör du för utväxling på singlespeed?
(Att den matchar köket, var det bara en slump eller krav från annan familjemedlem?)
Tack:)Sorry, missade att du redan köpt. Den ser ju skitfin ut!
Det kan nog bli en ”nödvändig” tripp till Sveriges alla bikeparks i sommar:)Gött! Kom ner till vallåsen och testa den här också!