Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en 3 liters ULtvätt, den klarar av en kassett om man snurrar på den ett par gånger utan att ta enormt med plats hemma. :)Vad kör du för ultraljudstvätt där en 11-42 kassett får plats? Är i köpartagen men hittar ingen som nämner storlek![]()
Känns ändå rimligt. Låter den mycket?Jag har en 3 liters ULtvätt, den klarar av en kassett om man snurrar på den ett par gånger utan att ta enormt med plats hemma. :)
Väldigt rent ibland. Men man behöver nog ta bort den värsta skiten mekaniskt först, typ igengrodda trissor och så.Hur rent blir det med en sån här tvätt?
En Youtube kanal jag följer köpte nyligen en och gjorde en video. tl;dw hyffsat men kräver lite manuellt finlir oftast.Hur rent blir det med en sån här tvätt?
Gå in på Vevors hemsida. Där finns måtten på kärlen för de olika storlekarna.Vad kör du för ultraljudstvätt där en 11-42 kassett får plats? Är i köpartagen men hittar ingen som nämner storlek![]()
När den är avstängd så är det tyst!Känns ändå rimligt. Låter den mycket?