Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag kommer att köra med Team Sportia klockan 18.15, start från Team Sportia. Häng med oss, det brukar vara ett skönt gäng som cyklar typ sex mil med ett snitt runt 30 eller knappt det.
Muntis skrev:
-------------------------------------------------------
> Perfekt! Hörde nu att vi kör team
> sportia-hössjö-överboda-vännäsby-team
> sportia. Det blir lite drygt 7 mil hoppas det
> funkar också.
Vi gjorde det enkelt för oss idag och käkade middag på McDonalds på ersboda. Såg ett koppel med cyklister ca 18:20 som körde förbi där. Gissar att det var ni :) Det hade ju varit fräkt om ni stannat i mc driven och fyllt på bränsle ;)
Dags för en happy ride snart va? Själv har jag aldrig varit med på någon tidigare och har därmed inte mandat att bestämma något. Så jag uppmanar er med mandat och ni som kan stigarna i stan att bestämma något! Hey ho, lets go!
Åh, vilket väder! Funderar på att flexa ut och fara och cykla. Nån/några som ska ut nu i eftermiddag? Jag har dålig koll på stigar, så om nån som har koll på stigarna i trakten får gärna haka på. Jag startar på Tomtebo iallafall.
Ok. Jag far ut nu. Imorgon åker frugan till Norge så då är jag ensam med barnen till på söndag. Så jag får passa på att cykla idag. Hoppas vädret håller i sig nu!
Funderar på att ta skogshojjen till jobbet imorgon för att eventuellt ge mig ut på en runda kring lunch. Gammlia kanske. Jag jobbar öst på stan. Några fler som tänkt cykla?
Härligt, kan inte imorgon och ska börja städa ur lägenheten och avsluta skolan så det kommer nog vara svårt att planera in något uppstyrt. Blir spontana turer mest ser det ut som. Men det är ju fantastiskt härligt med alla torra stigar runt stan nu!
Fler än jag som har möjlighet att njuta av cykling i solen i veckan? Tänkte mig lite skogscykling på dagtid torsdag och/eller fredag. Kan omförhandlas till landsväg också om det är så.
Jag vill också haka på, och hoppas på lite nya stigar för egen del (vilket inte blir svårt). Vet inte än om jag kommer loss från jobbet. Meddelar så fort jag vet.
Hur tar ni er dit? Antar att ni cyklar? Själv vet jag inte var parkeringen ligger. Om ingen cyklar från Tomtebo som jag kan ta följe på så får ni gärna ge koordinaterna :)
Jag pratar givetvis om parkeringen vifd Umåkersspåret och jag ska alltså haka på hade jag tänkt :) Iallafall ett par timmar. Vet inte vad kroppen klarar riktigt då jag inte cyklat några längre stigpass.