Umeå-tråden

Umeå-tråden
marran skrev:
-------------------------------------------------------
> Exakt!
>
> Jag skulle helst vilja cykla någonstans där det
> finns backar, några förslag?

Även det en lågoddsare.
Hamptjärn?

Umeå-tråden
Halv sju vid gamla järnvägsbron (brogatan)? Så kan vi rulla ut till Umåker tillsammans därifrån?

Edit: Välkommen såklart David :)

Senast ändrad:
Umeå-tråden
Deal! Och välkommen David! Sorry om jag skapade total förvirring genom att redigera bort mitt tidigare förslag om Hässingberget och Umåker. Blir ju prima liv att köra där!

Umeå-tråden
marran skrev:
> Halv sju vid gamla järnvägsbron (brogatan)? Så
> kan vi rulla ut till Umåker tillsammans
> därifrån?
>
> Edit: Välkommen såklart David :)

Järnvägsbron har jag inte hört den kallas förr, men antar det är cykelbron över till väst-Teg?
Ses där halv 7!

Umåker & Hässning blir bra.

Umeå-tråden
Grusove skrev:
> Jag känner mej lite ur slag idag så jag hoppar
> av dagens tur :/

Grusove! Är inte den bästa medicinen mot urslagenhet att leka i skogen? :). Jag tror att det blir en episkt fin kväll, kom igen nu å lek med oss!

Umeå-tråden
Tjena !

Har varit och rensat upp lite på bräntis i kväll. Push-bike slingan som går på vänster sida. Bara grovt men åker nog tillbaka i veckan och gör klart, Undrar om det kanske finns någon annan som är sugen på lite push-bike, Möjligen bygga vidare / ut det som redan finns där. Något nytt vore kul. Skicka ett PM elr skriv här om ni är sugna, vore kul med sällskap.

Umeå-tråden
Mycket fin tur på Umåker och Hässinberget ikväll. Solen lyste sina allra finaste strålar, myggorna var riktigt försommarivriga och Marran var på bästa hetsarhumör. Det var toppen. Tack quid, ruggen, trampbåt och marodörmarran för en grymt bra kväll. Nu är jag trött, och glad i själen.

IMG_0179.jpg

Och jag tycker att minen på denna bild är helt oslagbar! :)

Senast ändrad:
Umeå-tråden
marran skrev:
>
> Jag skulle helst vilja cykla någonstans där det
> finns backar, några förslag?

Du vet väl att liften i ö-vik går på lördag?

/Lars

Umeå-tråden
marran skrev:
> Grymt bra kört av alla ikväll, det gavs
> verkligen möjlighet att använda lungorna
> ordentligt!

Skoja inte! Enligt pulskurvan ser det ut som vi körde nåt jäkla intervallpass!

Umeå-tråden
marran skrev:
> Lars: Tanken har slagit mig, vore skoj att rulla
> lite lift. Undrans om Pelle svetsat min baksving
> än...

Jag har ingen aning gällande svingen.
Men nu är ju "skottkärran" fixad så den ska vara perfekt för propheten och andra AM-hojjar.
Dessutom har vi ju en ny och fin AM-slinga från toppen, ner baksidan och till slalombacken som är trevlig efter liftens stängning.

Gillar denna tråd. Det har varit många härliga bilder på slutet. Ni verkar ha riktigt kul på era turer. Tokigt mycket vatten blandat med solsken, härliga stunts och sköna miner.
Dessutom ett givet +1.

Umeå-tråden
Gött Lars, du är välkommen upp hit när du vill så kanske du också hamnar på bild, det vore kul! Propheten gillar ju att plågas, jag utlyser härmed utförsåkningsresa till Övik på lördag, vem vill bli med?

Senast ändrad:
Umeå-tråden
marran skrev:
> Gött Lars, du är välkommen upp hit när du vill
> så kanske du också hamnar på bild, det vore
> kul! Propheten gillar ju att plågas, jag utlyser
> härmed utförsåkningsresa till Övik på
> lördag, vem vill bli med?

Jag ska ta mad mina jobbarkompisar till parken på lördag. DH-nybörjare hela bunten, men dom ska iallafall turas om med mina cyklar, så jag kanske kör HT eller möjligtvis en lånad AM.
Tuta för omkörning så säger jag hej när ni passerar.

Skulle vara kul med en tur på era stigar vid tillfälle, men jag blir lika ful på bild som i verkligheten. Därför kanske det dröjer innan jag hittar till umeå.

Umeå-tråden
Jahapp, jag är ganska trött i bena idag, men vad sägs om en lugn tur till Hamptjärn, alternativt nån form av teknikträning i Gamlia, vid sisådär sjutiden?

Umeå-tråden
Åh vad skönt att det finns något som är konstant i denna världen = marrans pepp på skogsaktivitet :). Toppen! Var kör vi, Hampis eller Gamlis (och ja, nu måste jag tvätta fingrarna efter att ha skrivit is-ord)?

Umeå-tråden
is-ord är helrätt, tänk bara Slussis, Svappis, Happis. Kiruna style!

För mig är Hampis eller Gammlis sak samma, men den ena bjuder mer stigtrampa, den andra mer rötter.

Tillbaka
Topp