Makten
Aktiv medlem
Undvik Oh Deer och Pac-Man [STHLM]
larsaw sa:Så om alla tänker som du Makten, så har vi snart en hel drös med "I don't give a shit"are som är ute och "rispar" hällar och rötter (även om dom är obetydliga och knappast orsakar någon rotröta eller söndervittrande bergshällar), vilket i slutändan retar upp pöbeln och ev. markägare/politiker = dom stänger stigarna för oss alla!
R I D Å ! ! !
Nä, om alla tänkte som jag så skulle ingen köra med dubbdäck och ingen skulle bry sig om eventuella repor och alla de "problem" som dryftas i tråden skulle vara puts väck.
Att jag inte bryr mig om repor på hällar betyder inte att jag skiter i allt annat. Men om man som du och en del andra verkligen vill missförstå och vantolka precis allt, så går det förstås. Frågan är vad det ska tjäna till. Ni beter er just som den "pöbel" du nyss beskrev.
Edit: Crocko kan för övrigt gärna få förklara vem det är som "hånar SSC:s jobb". Känns det inte ganska ruttet att hitta på saker som man sen tycker illa om?
Det är verkligen inte konstigt att det är krig och elände runtom i världen. Suck och stön för mänskligheten.
Senast ändrad: