Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
epicbrain sa:Jag och försäkringsbolaget är överens! :-)
wukkaN sa:epicbrain sa:Jag och försäkringsbolaget är överens! :-)
Fan vad kul att höra!
bluetail sa:Härligt!
Vet inte om jag missat detta, men har du hört nåt om den som hade hojen när den återfanns? Är det bara "ajöss å tack för tiden vi fick tillsammans" och inget mer eller blir det några påföljder? Kände sig hen kränkt?
kais01 sa:sånt här kul händer bara inte:)
undrar hur senaste brukaren ligger ute, och om andra i bibblans kundstock bör vara oroliga att bli av med sina cyklar nu. klart är väl att om polisen gick igenom deras korttransaktioner att man borde kunna klara upp en hel del stölder.
NickPick sa:kais01 sa:sånt här kul händer bara inte:)
undrar hur senaste brukaren ligger ute, och om andra i bibblans kundstock bör vara oroliga att bli av med sina cyklar nu. klart är väl att om polisen gick igenom deras korttransaktioner att man borde kunna klara upp en hel del stölder.
https://www.facebook.com/pg/BibblansCykel/reviews/ haha så rolig sida. Garanterat ägarens kompisar som har gett 5 stjärnor.
Mathias B sa:Härligt! Vilket fantastiskt slut!
Loftberg sa:Jag skulle cykla den genom lut och sen bada den i diesel. Bara för att vara helt säker på att undvika eventuella smittor.
epicbrain sa:Desinficerad och befriad från div plast!
Glömde ju nämna att bromshandtagen i stort sett var vågräta.. men det hade ni redan räknat ut!
Frambromsen sjukt svampig och går nätt och jämt tillbaka. Blir luftning oxå..
Det enda som inte är så snyggt är dragning av vajer till sänkstolpen.
Nypriset 2012 var 3950 € dvs ca 36000:-
https://happyride.se/forum/read.php/1/3376225/3376662/page=1#msg-3376662 populär cykel verkar det som. :Dnaylor83 sa:Kul historia! Det här med ... öh, vadheterdet ... internet – är ju riktigt häftigt! (Nybliven medlem här som reggade igår för att starta en liknande tråd om en stulen Merida eSpresso 800-E ... vi får se hur det slutar.) Jag är också Uppsalabo och ska hålla ett öga på Bibblans.
epicbrain sa:Fick post i veckan...
"UNDERRÄTTELSE OM BESLUT
Brottet som du var målsägande i har avslutats med Beslut och Skäl enligt följande.
Beslut:
Förundersökningen läggs ned
Skäl:
Det finns inte längre anledning att fullfölja förundersökningen
Motivering:
Ytterligare utredningsåtgärder förväntas ej leda fram till att någon kan lagföras i ärendet"
Jag är ändå lite nyfiken på hur de ser på Bibblans cykel. kanske ska lägga nån timme nu när man har semester på att telefonköa och vara lite frågvis...
Var tvungen att söka på bibblans cykel varning för att jag skulle hitta denna tråd på google bibblans cykel hade många andra sidor som var bättre optimerade..ForesterGuy sa:epicbrain sa:Fick post i veckan...
"UNDERRÄTTELSE OM BESLUT
Brottet som du var målsägande i har avslutats med Beslut och Skäl enligt följande.
Beslut:
Skäl:
Motivering:
Ytterligare utredningsåtgärder förväntas ej leda fram till att någon kan lagföras i ärendet"
Jag är ändå lite nyfiken på hur de ser på Bibblans cykel. kanske ska lägga nån timme nu när man har semester på att telefonköa och vara lite frågvis...
Om man googlar på "Bibblans cykel" så lär ju den här tråden dyka upp... ?
epicbrain sa:Fick post i veckan...
"UNDERRÄTTELSE OM BESLUT
Beslut:
Skäl:
Motivering:
11% per år.Vad ska man räkna med som rimligt värdeminskningsavdrag per år? Tycker ni?