usel skyltning mtb-spåret i Ursvik?
jag försökte mig på Ursviks mtb-spår igår men hade stora problem med skyltningen av själva leden. Dels var ju små cykelmärkena ganska få och utspridda och efter ca 3-4km (typ) var det helt kört. Jag hittade f-n inte några fler märken. Och då var ju mitt ute i skogen. Körde lite på måfå en stund på en hästväg (tror jag) och sen dök det upp ett nytt cykelmärke. Även denna slinga "tog slut" efter några hundra meter...
Finns det något helt mtb-"spår" man kan köra i Ursvik eller är det bara korta slingor som slutar mitt ute i ingenstans?
Jag löptränar egentligen mest och har sprungit samtliga löpspår i Ursvik och dom är ju väldigt tydligt skyltade (med viss reservation för extreme spåret 15km). Är det helt enkelt jäkligt uselt skyltat för mtb?
Finns det något helt mtb-"spår" man kan köra i Ursvik eller är det bara korta slingor som slutar mitt ute i ingenstans?
Jag löptränar egentligen mest och har sprungit samtliga löpspår i Ursvik och dom är ju väldigt tydligt skyltade (med viss reservation för extreme spåret 15km). Är det helt enkelt jäkligt uselt skyltat för mtb?