Utökning i familjen :-)
Äntligen kom min nya cykel som givit mig lite extra cykelsug senaste månaderna. Nu vill jag verkligen ut och testa den. Har även köpt till ett par extra 700mm hjul som jag tänkte sätta ett par 35mm däck på för lite landsväg/pendling. Frågan är om man skall köra slanglöst eller med slag, vad säger ni med erfarenhet?
Behöver lite hjälp av er experter med en sak. Då jag vill att extrahjulen skall vara åkfärdiga kommer jag sätta kassett och skivor på dem (slippa hålla på att flytta över från 650 hjulen). Dock verkar det tajt om plats i framgaffeln när man kör med Hunt hjulen (se nedan bild), har även läst det på några forum. Var hittar man den "tunnaste" låsringen till Centerlock, gärna butik i Stockholm?
Annars får jag mejla Mason och/eller Hunt om dom har sådana att sälja.
Behöver lite hjälp av er experter med en sak. Då jag vill att extrahjulen skall vara åkfärdiga kommer jag sätta kassett och skivor på dem (slippa hålla på att flytta över från 650 hjulen). Dock verkar det tajt om plats i framgaffeln när man kör med Hunt hjulen (se nedan bild), har även läst det på några forum. Var hittar man den "tunnaste" låsringen till Centerlock, gärna butik i Stockholm?
Annars får jag mejla Mason och/eller Hunt om dom har sådana att sälja.