GoranS
Aktiv medlem
UTU 2022 23-27 Juli
Vad jag ser är det förutom duon Kanvall och Pettersson bara @NotReallyGunde som inte nått kontrollen i Leksand ännu.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad jag ser är det förutom duon Kanvall och Pettersson bara @NotReallyGunde som inte nått kontrollen i Leksand ännu.
Meh... Jag är ju här nuVad jag ser är det förutom duon Kanvall och Pettersson bara @NotReallyGunde som inte nått kontrollen i Leksand ännu.
När man talar om randotrollet. ?Sollerön
Meh... Jag är ju här nu
Sollerön
Meh... Jag är ju här nu
Jo de var lite långsamma... var ju framme 15:19 ?När man talar om randotrollet. ?
Jag skrev mitt inlägg 15.20 och du har registrerad ankomst 15.22.
Inte ofta det går randolopp inom rimligt gångavstånd så då var jag ju tvungen att ta en sväng ner och kika.Blev väldigt förvånad när det stod nån och fotade där i backen..
Kul att få ett ansikte på nicket #starstruck
Inte ofta det går randolopp inom rimligt gångavstånd så då var jag ju tvungen att ta en sväng ner och kika.
Det är ok att dela bananätarbilden. Den var rätt bra!Några bilder på rumpor från olika vinklar:
| ● Visa | i dag 17:05 | Avesta | 1428,3 | ⇥ Ankomst |
| med Tomas Wahlgren, Erika Anturi | ||||
| ● Visa | i dag 11:32 | Leksand | 1309,6 | Lämnat ↦ |
| med Erika Anturi | ||||
| ● Visa | i dag 10:51 | Leksand | 1309,6 | ⇥ Ankomst |
| ● Visa | i dag 08:55 | Avesta | 1428,3 | Lämnat ↦ |
| ● Visa | i dag 07:54 | Avesta | 1428,3 | Lämnat ↦ |
Cyklisten med lite packning är jag. Visade sig vara mer saker än jag behövde i packningen. Hade varit tillräckligt med regnställ.Två cyklister 10 min senare. Den andra såg ut att kunna vara ute på långfärd medan den första hade suspekt minimalistisk packning. Någon minut därefter en ensam cyklist med en skaplig sadelväska.
Visa bilaga 569172
Visa bilaga 569171
Ganska precis när du skrev inlägget (7:55)Heby förärades ett besök av @NotReallyGunde vid halv fem. Om han trampat på bör det snart vara dags för målgång.
Dina vattenflaskor uppskattades och de nådde hela vägen till Uppsala.Japp det stämmer. Jag fick problem med hamstring-senorna (tendonitis) som fäster nere runt knät som gjorde att jag inte kunde fortsätta.
Det var å andra sidan en intressant utmaning att ta sig hem från Røros. Lyckades att få med cykeln på en buss därifrån till Brekken, cyklade försiktigt över till kontrollen i Tänndalen, buss och tåg hem från Funäsdalen. Visa bilaga 569852
Sjukt att det inte vart någon brunost i Norge, men väl i målBrunost?
Trist att behöva bryta med så kort bit kvar.Siste belgaren verkar ha brutit. 9 kvar.
Vi får väl ta en kontroll i Dalsbygda istället för Tolga nästa gång och låta ortens mest kända mänskliga produkt stå för matinköpen.Sjukt att det inte vart någon brunost i Norge, men väl i mål
Jag åt brunost i Särna, men ja inte i norge det heller..Sjukt att det inte vart någon brunost i Norge, men väl i mål