Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Allt mellan inget och någon tusenlapp eller möjligtvis två, beroende på skick, modell, ha begär etc. Jag gav 300 kr för min Peugeot, och frågan är om inte den är den cykel som gett mig mest glädje per krona :)
Jag hade gett max 1000 SEK för den. Skicket ser inte ut att var 100 och RSX är ingen höjdare direkt. Vad är det för hjul? Men den kan bli fin med lite omvårdnad.
Svårt att säga från bara en bild. Beror på skicket i drivlina osv. Jag hade nog kunnat ge över en tusenlapp för den där, om skicket motiverar det, men tveksamt att jag skulle ge tre. Värt att notera är också att tänka på storleken, då den ser ut att vara för liten för den person som den är inställd för.
Jag köpte den faktiskt.. 2.700:- blev det, sen tycker ni väl detta var rent tokigt. Till min förvåning dock, jag som länge velat testa en stålracer, var ju viktskillnaden minimal. Ej märkbar. Jag flög fram som om hela jag vore gjord av kolfiber. Det var en replika från Richard Virenque.
Lajf skrev:
-------------------------------------------------------
> En cykel är värd lika mycket som någon är
> beredd att betala för den. Det viktigaste är att
> du är nöjd med ditt köp!
Håller med och 2700:- betalar ju många för tillbehör som mätutrustning tex gps/dator och den kommmer man ju ingenstans med om man inte har en cykel. Helst en dyr cykel för annars ser det lite overkill ut.