Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
App, appSvenska folkets favoritcykel är en Monark Karin.
Det är för övrigt även svenska cykeltjyvarnas favoritcykel.
Rubriken är favoritcyklar.App, app
TS frågade efter dröm<mellanslag>cyklar.
Vem är favorit och var cyklar hen?Rubriken är favoritcyklar.
- Skeppshultcykeln
www.skeppshult.se
Eller bygger ... :)Min drömcykel är nästa cykel jag köper, det finns ju alltid något nytt man vill ha :D
Men om jag skulle vara lite allvarlig då.
Kan aldrig riktigt släppa tanken på en Moots.
Rubriken är favoritcyklar.
Om du kan lyfta den med en hand så väger den 5 kilo.Jag har min drömm cykel redan. Designad av Pininfarina. Världens snuggaste mointin bike. Går som en drömm!
Väger närstan ingenting.
Angående favoritcycklar så hade jag en i början av det glada 80-talet. Det var ingen favorit hos mig. Know what i mean??
Jag hade en gång en sån. Den gick sönder...Jag har min drömm cykel redan. Designad av Pininfarina. Världens snuggaste mointin bike. Går som en drömm!
Väger närstan ingenting.
Svenska folkets favoritcykel är en Monark Karin.
Det är för övrigt även svenska cykeltjyvarnas favoritcykel.
Det är faktiskt det för sin användning, inte många rambrott på dem inte :)Visa bilaga 528047
I tur och ordning Monark Karin, Monark Sofia, Crescent City, Puch Exclusiv, Sjösala Mariella, Arken Symfoni, Monark Karin. Fina grejer.
Den enda cykel jag fått katastrofalt rambrott på under cykling var en damtralla. När jag delade ut reklam som 15-åring. Korg, packväskor och unga starka ben blev för mycket kanske....Det är faktiskt det för sin användning, inte många rambrott på dem inte :)
Du har rätt, när jag tänker efter har jag också sett några rambrott på standard damcyklar, mitten på sadelröret på de moderna och i svängen vid vevpartiet på de gamla.Den enda cykel jag fått katastrofalt rambrott på under cykling var en damtralla. När jag delade ut reklam som 15-åring. Korg, packväskor och unga starka ben blev för mycket kanske....
Mina cyklar är mina favoritcyklar. Finns ju dock en del äckeldyra hojar som utövar en viss lockelse.
Är det en 2014 eller 2022? ?