Vad gör du i detta nu?

Vad gör du i detta nu?
Jag kommer inom en snar framtid få loss en liten hög med pengar, och sitter och funderar på om jag ska göra en rockad bland cyklarna så jag kan köpa en ny och vad isf.

Vad gör du i detta nu?
Fortsatt galet, lägger ned. Återkommer.

Edit: passar på att ge Mr. Globalistic fem riktig höga för söndagens skrattfest i Västerhaninge, när jag ändå är här

Senast ändrad:
Vad gör du i detta nu?
Snuten skrev:
-------------------------------------------------------
> Bajsar.

+1

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    61.4 KB · Besök: 41
Vad gör du i detta nu?
Kung_Gustaf skrev:
> Snuten skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Bajsar.
>
> +1

Jag trodde först att änden på skärpet var ngt annat...

Vad gör du i detta nu?
Sitter i Iran och räknar timmar tills jag får flyga hem till familjen och övertala min sambo att jag måste åka och köpa en fatbike i Norge om det finns nån kvar!?
men nu är det dags för det dagliga kokta lambenet ha d så gott alla där hemma!

Vad gör du i detta nu?
Sitter och tittar på Happy, funderar samtidigt om jag ska ut och springa. Allt detta samtidigt som jag mest av allt funderar på soffan och en film..

Vad gör du i detta nu?
dans skrev:
> Konstaterar att medans jag var och käkade lunch
> simmade en val förbi utanför mitt arbetsrum,
> så grämer mig lite..

Det är väl inget. Medan jag cyklade hamngatan åkte Mr President Strömgatan. När jag var på Strömgatan var Mr President på Wahrendorffsgatan. Jag är bitter på riktigt.

Vad gör du i detta nu?
Dricker Rödvin ! Och önskar att jag var President of United States... Då skulle jag skicka en kryssningsmissil på alla som på något sätt klagar på cyklister...

Vad gör du i detta nu?
Lägger sommarschema för sju enheter med 20 personal, lätt tråkigt när det inte flyter på.. det är därför jag hittade det här lite äldre inlägget :-) , och ja, på arbetstid! får jobba hemma istället.

Vad gör du i detta nu?
Inte nog med det, allt skall vara uppdelat i 3 miljarder Docker containrar & man är ju inte trendig om man inte kör Kubernetes så vad väljer man

Iaf, bygger ihop en liten chiligryta

D786DCD9-593A-49B1-A312-C121727BEF0D.jpeg

Lite sent på dagen men hade inget bättre för mig

Senast ändrad:
Vad gör du i detta nu?
Tycker synd om mig själv och nyser,kliar i ögonen och rosslar i halsen..
Fifean för björkpollen!
Men jag har chips med sås =]

Bilagor

• IMG_20190425_230814_9.jpg
    IMG_20190425_230814_9.jpg
    194.7 KB · Besök: 37
Vad gör du i detta nu?
Försöker övertala mig själv att sluta slösurfa och gå och lägga mig så jag kan gå upp tidigt i morgon, så jag kan börja tidigt på jobbet, så jag kan sluta tidigt (med gott samvete), så jag kan utnyttja eftermiddagen på cykel i det härliga vädret då helgen har bara skitväder att erbjuda. Jag är trots allt en solskenscyklist. Ja, jag känner att jag övertygat mig själv nu när jag fick det på pränt. God natt!

Vad gör du i detta nu?
Ligger och bläddrar bland lite trådar och funderade b la på vad ”köptips lvg 30-40 tkr” mynnar ut i och hur vanligt det är med viltolyckor till sjöss - en sådan inträffade häromdagen hemmavid (ej inblandad)

Vad gör du i detta nu?
Ligger och bläddrar bland lite trådar och funderade b la på vad ”köptips lvg 30-40 tkr” mynnar ut i och hur vanligt det är med viltolyckor till sjöss - en sådan inträffade häromdagen hemmavid (ej inblandad)

1993 krockade vi med en simmande älg. Personligen har jag inte upplevt liknande varken förr eller senare. Enligt rykten har någon trafikverkets färgor i stockholms län krockat med simmande djur för inte superlänge sedan.

Det var mina två faktapunkter.

Tillbaka
Topp