Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var nyfiken och kollade i mitt hemland, Italien.Det också, men svenska agenturen är väl enligt min mening inte toppen.
Vet du vad Giant producerar åt dem andra? Typ billiga alu ramar eller vad som?Giant är en av de stora tillverkarna som bygger ramar åt en rad dyra märken. (Trek, Scott, Colnago bla)
De tillverkar för hela spektret, från köplada till boutiquebrand.Vet du vad Giant producerar åt dem andra? Typ billiga alu ramar eller vad som?
Kolfiber och alu. Giant har iaf historiskt varit störst på båda dessa avseende ramar.Vet du vad Giant producerar åt dem andra? Typ billiga alu ramar eller vad som?
Magura/Bosch har tagit tillbaka sale för Sverige för typ ett år sen, order gäller nu från Tyskland, vilket fungerar fint från deras ordersida.Jaguarverken som är importör har väl inte gjort särskilt mycket väsen av sig på länge. Nu har de enbart Giant + Magura samt deras egna Marwill. Förr har de ju även haft Haro + något mer jag inte minns. Gissar de klarar sig tack vare Magura men Giant förtjänar väl mer än såhär?
Jaguarverken som är importör har väl inte gjort särskilt mycket väsen av sig på länge. Nu har de enbart Giant + Magura samt deras egna Marwill. Förr har de ju även haft Haro + något mer jag inte minns. Gissar de klarar sig tack vare Magura men Giant förtjänar väl mer än såhär?
Magura/Bosch har tagit tillbaka sale för Sverige för typ ett år sen, order gäller nu från Tyskland, vilket fungerar fint från deras ordersida.
Hmmm. Intressant.Problemet är att du inte kan få någon service. De skickar inte service kit till privatpersoner och de har ingen som servar i Sverige. Skulle inte köpa Maguraprodukter med dagens omständigheter.