Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kollat på de, du är nöjd?One up alu
Det är många bud! ?
Ja. Gillar dom skarpt. Bra grepp, tunna, lätta och enkla att serva. De har fått en del kritik för det stora lagret närmast vevarmen, men det stör inte mig.Kollat på de, du är nöjd?
+1Hope F20
Hatar mina OneUp plast. Så de kan nån få köpa.
Tunna små skruvar som går av. Oklart om man kan gräva ut muttrarna för att ordna upp det.
Känns dessutom som om de är konkava, inget grepp i mitten på pedalen. Passar inte ihop med Adidas Trailcross.
Köpte ett nytt par Specialized Bennies. Höll i tre år innan de stämplade ut. Stöddiga pedaler. Stöddiga skruvar.
Fast fråganr hur greppiga Trailcross är från början. Har kört Oneup plast i många år nu med Fiveten skor främst och där har greppet varit rätt perfekt. Greppigt som sjutton men det går att flytta om foten.
Med Spesh 2FO (gamla) skon respektive Giro skon jag hade var greppet inte värst bra pga. skons hårda gummi. Då greppade superstar Nano med långa pins bättre men då gick det knappt att flytta ol foten och de långa pinsen käkade sula.
Oneuplösningen med mutter och iskruvad pin är i min mening mycket bättre än när pinsen är skruvade direkt i pedalen för det blir bara gängpaj medan man på oneup kan byta pin och mutter om det behövs.
Kundservicen är fenomenal.
Adidas = Five Ten. Använder själv trailcross och dom har samma gummi och är precis lika greppiga som alla fiveten par jag haft tidigare. Håller med om plastpedalerna, har crankbros på tjejens hoj, som är likvärdiga med oneups. Tycker inte greppet är påligtligt.Fast fråganr hur greppiga Trailcross är från början. Har kört Oneup plast i många år nu med Fiveten skor främst och där har greppet varit rätt perfekt. Greppigt som sjutton men det går att flytta om foten.
Med Spesh 2FO (gamla) skon respektive Giro skon jag hade var greppet inte värst bra pga. skons hårda gummi. Då greppade superstar Nano med långa pins bättre men då gick det knappt att flytta ol foten och de långa pinsen käkade sula.
Oneuplösningen med mutter och iskruvad pin är i min mening mycket bättre än när pinsen är skruvade direkt i pedalen för det blir bara gängpaj medan man på oneup kan byta pin och mutter om det behövs.
Kundservicen är fenomenal.