Vad kostade din cykel?

Vad kostade din cykel?
Bengt-re sa:
Supertramp sa:
dEEDEE sa:
Racer 45.000:-
Hjul 10.000:-
Watt vevparti 6.000:-
Träningshjul 4.000:-
Runda slangar 65.000:-

Jävligt dyra slangar! :-)

Jo. Men just de runda är mycket bättre än de fyrkantiga och smakar det så kostar det!

Du menar "kostar det så smakar det"? Åtminstone skulle jag misstänka att det krävs en rejäl dos självbedrägeri om man ska tycka 65kkr för slangar är värt priset. Och det oavsett om slangarna är runda, fyrkantiga eller 27-kantiga.

Vad kostade din cykel?
Ful-Racer: 16.000 kr (den var finracer innan jag köpte den andra)
Finracer: 33.000 kr
Hjul: 12.000 kr
Effektmätare (vevarm): 7.000 kr
Runda slangar: 78 kr

Sen naturligtvis en massa runt-omkring-grejer och tillbehör/kläder etc som säkert kostar väldigt mycket mer än vad jag är medveten om.

Vad kostade din cykel?
GoranS sa:
Bengt-re sa:
Supertramp sa:
dEEDEE sa:

Jo. Men just de runda är mycket bättre än de fyrkantiga och smakar det så kostar det!

Du menar "kostar det så smakar det"? Åtminstone skulle jag misstänka att det krävs en rejäl dos självbedrägeri om man ska tycka 65kkr för slangar är värt priset. Och det oavsett om slangarna är runda, fyrkantiga eller 27-kantiga.

Tryckfels Nisse hade visst varit i farten. Bjuden på den höjdpunkten.

Vad kostade din cykel?
dEEDEE sa:
GoranS sa:
Bengt-re sa:
Supertramp sa:
dEEDEE sa:

Tryckfels Nisse hade visst varit i farten. Bjuden på den höjdpunkten.

?

Tackar vi för!

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp