Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
zinkpasta sa:Ca 150000kr de senaste fem åren. Men det innefattar allt som jag taggat som cykelrelaterat i mitt smått OCD:iga exceldokument, dvs även kläder, ortliebväskor och epo.
Edit: Fast det innefattar samtliga cyklar, inte bara mtb. Och sen är jag mer pinnsmal än lönnfet.
Barometer sa:zinkpasta sa:Ca 150000kr de senaste fem åren. Men det innefattar allt som jag taggat som cykelrelaterat i mitt smått OCD:iga exceldokument, dvs även kläder, ortliebväskor och epo.
Edit: Fast det innefattar samtliga cyklar, inte bara mtb. Och sen är jag mer pinnsmal än lönnfet.
Är du pinnsmal är du diskvalificerad i den här tråden. Här får bara vi semi-feta uttala oss.
zinkpasta sa:Barometer sa:zinkpasta sa:Ca 150000kr de senaste fem åren. Men det innefattar allt som jag taggat som cykelrelaterat i mitt smått OCD:iga exceldokument, dvs även kläder, ortliebväskor och epo.
Är du pinnsmal är du diskvalificerad i den här tråden. Här får bara vi semi-feta uttala oss.
Fan också. Kanske lika bra, inser att mitt inlägg ev. skulle kunna tolkas som skryt när det mer är menat som en självinsikt att det här med cykling kan kosta en del (utan att jag köpt lyxprylar). Åas är det värt det!
Nåväl, tillbaka till diskussioner för semi-feta! Vilket wienerbröd är egentligen bäst, sånt med brunt eller gult kladd i?
Barometer sa:zinkpasta sa:Barometer sa:zinkpasta sa:Ca 150000kr de senaste fem åren. Men det innefattar allt som jag taggat som cykelrelaterat i mitt smått OCD:iga exceldokument, dvs även kläder, ortliebväskor och epo.
Fan också. Kanske lika bra, inser att mitt inlägg ev. skulle kunna tolkas som skryt när det mer är menat som en självinsikt att det här med cykling kan kosta en del (utan att jag köpt lyxprylar). Åas är det värt det!
Nåväl, tillbaka till diskussioner för semi-feta! Vilket wienerbröd är egentligen bäst, sånt med brunt eller gult kladd i?
Jag brukar undvika wienerbröd. Tycker det är för mycket luft i dem. Lite lightprodukt faktiskt.
Skogsgubben sa:9000:-
Fast är det inte intressant vad vi fick för pengarna? En fs för 9000 är nog ganska tung och tråkig. Jag köpte en http://www.bike-magazin.de/mountainbikes/hardtail/univega-alpina-ht-ltd-xt/a16029.html Helnöjd!
Passar mig noga för att provköra dyrare cyklar :-)
Johnaldo sa:Skogsgubben sa:9000:-
Fast är det inte intressant vad vi fick för pengarna? En fs för 9000 är nog ganska tung och tråkig. Jag köpte en http://www.bike-magazin.de/mountainbikes/hardtail/univega-alpina-ht-ltd-xt/a16029.html Helnöjd!
Det är det absolut! Är en FS jag är ute efter, går det att hitta en hyfsad för typ 15 papp eller är jag för snål? Kan tillägga att jag nu trampar runt på en merida jag köpte ny för 3000 förra sommaren så jag är nog ganska lätt-imponerad
magedb sa:För 15k går det att hitta fina begagnade som kostade mellan 20-30 nya. Håll uktik efter det.
Johnaldo sa:Barometer sa:zinkpasta sa:Barometer sa:zinkpasta sa:Ca 150000kr de senaste fem åren. Men det innefattar allt som jag taggat som cykelrelaterat i mitt smått OCD:iga exceldokument, dvs även kläder, ortliebväskor och epo.
Jag brukar undvika wienerbröd. Tycker det är för mycket luft i dem. Lite lightprodukt faktiskt.
Man får äta flera! Föredrar en blandning av gult och rött kladd.
ForesterGuy sa:Snudd på 36000 för en heldämpad, som hittat.
Johnaldo sa:Före eller efter skatt?
Edit: en fråga till hen som skrev "två månadslöner"
Jiv sa:Johnaldo sa:Skogsgubben sa:9000:-
Det är det absolut! Är en FS jag är ute efter, går det att hitta en hyfsad för typ 15 papp eller är jag för snål? Kan tillägga att jag nu trampar runt på en merida jag köpte ny för 3000 förra sommaren så jag är nog ganska lätt-imponerad
Om jag skulle köpa FS för de pengarna och det var stig > grusväg jag skulle cykla på skulle jag kika närmare på denna:
http://www.gooutdoors.co.uk/calibre-bossnut-full-sus-mountain-bike-p347143
Barometer sa:Jag har 29. Är jag överkvalificerad då?