Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hade Mollo problem med engelska holländare? Vad? Jag trodde jag läste hans blogg. Hmm.
Grekiska ramar? Tja, Fidusa.gr och idealbikes.net är två. De är väl lika grekiska som Crescent är svenskt, fast Fidusa ska tydligen tillverka sina ramar själva.
bigmollo skrev:
-------------------------------------------------------
> Grekiska ramar är oftast nerkladdade med ouzo och
> souvlaki. Och som alla vet är det jättedåligt
> ur aerodynamisk synpunkt.
> /J
Helt fel, fett- och spyavlagringarna på ramen fungerar ungefär som de knottriga Zipp-hjulen. Mer aero går inte att få. Lägg därtill ett par ilskna herrelösa hundar så har du persat på milen. Lätt:)
Jag tog lite droger till frukost, tror evo gjorde detsamma...
bigmollo skrev:
> Schture och evo har lyckats spåra ur den här
> urspårade tråden till att handla om cyklar. Hur
> lyckades ni med det?
Näänä, jag är drogfri idag för jag har lovat Moody en runda (hittar lite dåligt annars). Ska vi kategorisera ska vi göra det ordentligt. Hittills har vi:
- XC
- AM
- DH
- Mtb - generellt
- Lvg
- CX
- Sub X
- Tyska diagram
- Bigmollos hjultester
- Cervélo
- Andreas Wenzel
- Näringslära (ouzo & souvlaki)
- Träningsmotivation (hundar)
- Tyska ramar
- Grekiska ramar
- Crescent
Vi saknar underlag för:
- Diktaturer i världen
- Cykelpolitik
- Cykelrescensioner
Observera att flertalet kategorier kan också var underkategorier i resp. kategori.
Så, nu är vi väl back on track? :)
> Är det sånt här som hade varit jobbigt för
> moderatorerna om det varit uppdelat. De hade varit
> tvungna att flytta tråden efter typ vart tredje
> inlägg.
Kan man inte ha flera typer av "Skicka" knappar som "Skicka endast i den här tråden", "Skicka i liknande trådar", "Skicka i alla trådar", "Skicka i slumpvisa trådar" osv. ?
schture skrev:
> Kan man inte ha flera typer av "Skicka" knappar
> som "Skicka endast i den här tråden", "Skicka i
> liknande trådar", "Skicka i alla trådar",
> "Skicka i slumpvisa trådar" osv. ?
Nej det vore inte bra, samhället fungerar bättre när alkoholister tror att de är cyklister. Då lägger de i alla fall pengar på annat också, såsom en och annan cykelpryl.
Veloce skrev:
> Vi vill ju inte göra alla till alkoholister.
Nenja, jag tror du är nåt på spåren där. Men vore det inte bra med en OT-del i de olika grupperna. Och en RR och happyride-del också?
Sen skulle det vara mulligt med lite sköna avatarer också. Gärna stora och blinkande. Och ett poängsystem där man blir värd mer och mer för varje inlägg man gör.
/J
Jag tycker att endast en kategori, som det är nu, är det bästa. Det motverkar segregation och dylika politiskt inkorrekta företeelser.
Låt Happy vara som det är!