Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hade valt både 1 och 3 men inte 2, för det räcker väl summan knappt till.Låt oss säga att ni har 8000:- över att investera på cykelsport.
Vad skulle ni valt av:
1. Wattpedaler till landsvägscykeln.
2. Kolfiberhjul till gravelcykel.
3 En Zwift-cykelram till er trainer.
Motivera gärna :-)
Kanske man inte får säga här men köper man från Kina så får du rätt bra hjul för 8000:-Hade valt både 1 och 3 men inte 2, för det räcker väl summan knappt till.
Effektmätare är som att ha en dyr revisor som berättar att man är pank.
Jo, men skivor, däck osv kostar också.Kanske man inte får säga här men köper man från Kina så får du rätt bra hjul för 8000:-
2. endast för den som gillar buller.
Vad menas ? Alla, ALLA, vill väl se ut som en triathlet ??Tjena!
Tror inte han menade 80 profil fram och dischjul bak direkt.
Låt oss säga att ni har 8000:- över att investera på cykelsport.
Vad skulle ni valt av:
Jag cyklar ibland med några gravelgubbar. De har alla nya fina dedikerade gravelcyklar där bara kolfiberhjulen kostar mer än hela min hardtail kostade ny för 13 år sedan. Jag rullar ifrån dem alla, så det där med kolfiberhjul verkar mest vara en utseendegrej tror jag.
Kan det inte vara så enkelt att du helt enkelt är starkare än dem / har bättre genetik för ändamålet och skulle cykla ifrån dem på snudd på vad som helst?
Det är lite samma resonemang som dem som "vinner" på jobbpendlingen, i regel mot någon som inte ens visste att de var med i en tävling![]()
Du sitter i en Volvo?Hint: jag skrev att ”Jag rullar ifrån dem alla”…
Hint: jag skrev att ”Jag rullar ifrån dem alla”…
Jag rullar ifrån dem alla, så det där med kolfiberhjul verkar mest vara en utseendegrej tror jag.
Kan det inte vara så enkelt att du helt enkelt är starkare än dem / har bättre genetik för ändamålet och skulle cykla ifrån dem på snudd på vad som helst?
Kan det inte vara så enkelt att du helt enkelt har högre ekipagevikt än dem?Hint: jag skrev att ”Jag rullar ifrån dem alla”…
håller med och har samma erfarenhet som Oskar; visserligen anekdotiskt men med relativt grovt mönstrade 2,35or racing ray på 40i-fälg 1,4 bar rullar jag lite förvånande på asfalt och grus snabbare än jämntunga cylklister på top notch gravelcyklar med ändå fylliga däck 40-45 mm.Tjena!
Har ju mer att göra med däck än hjul skulle jag säga. Hjullager kan ju påverka en del.
Tjena!
Har ju mer att göra med däck än hjul skulle jag säga. Hjullager kan ju påverka en del.
Ab omnibus illis devolvor.
Just min poäng. Med andra ord går alternativ 2 bort.
Kolhjul till gravel.Låt oss säga att ni har 8000:- över att investera på cykelsport.
Vad skulle ni valt av:
1. Wattpedaler till landsvägscykeln.
3 En Zwift-cykelram till er trainer.