Vad vill du ha just nu?

Vad vill du ha just nu?
Kaffe tror jag. Jag ska nog sätta på lite kaffe. Ja, det gör jag. Jag går och sätter på lite kaffe. Kaffe är bra. Gott också. Gott med kaffe alltså.

Vad vill du ha just nu?
Eller
Big%20Hit%202.jpg

Vad vill du ha just nu?
Jag vill ta en fika med mit ragg! Och det kommer bli nu till veckna förhoppningsvis..
En tjej jag träffade på bussen påväg hem från jobbet igår, slutade meda tt jag fick hennes nummer och planer på att fika i veckan!

Sen vill jag ha en Peak Performance Hybrid Jacka, röd i small.. och det är påväg!
Och så vill jag ha vinter ett tag till så jag kan lära mig åka telemark innan den försvinner!

Vad vill du ha just nu?
lleberg skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag vill ta en fika med mit ragg! Och det kommer
> bli nu till veckna förhoppningsvis..
> En tjej jag träffade på bussen påväg hem från
> jobbet igår, slutade meda tt jag fick hennes
> nummer och planer på att fika i veckan!

Skön story!
Låter som det kan bli en egen tråd av det här :-)

Vad vill du ha just nu?
Ingenting. Somnade 24.00 (sommartid) vaknade av att Atle jomlade i sömnen vid 02.00 och somnade sen 05.15 och fick lite härlig sömn tills Atle vaknade 06.45.

Vad vill du ha just nu?
Som förälder lär man sig uppskatta de små sakerna i livet. Som att sova precis exakt så länge man själv vill, inte vad en arvinge vill.

Vad vill du ha just nu?
Bang skrev:
> Sovmorgon i en Hästen Über De-lux säng med nya
> sängkläder och massage innan.
>
> ZzzzzZzzzzz sover fortfarande.

Lägger till texas pecan glass med valnötter å kolasås....

Vad vill du ha just nu?
Pigmachine skrev:
> Jag vill se Krixhjälters 'he speaks' live
> version. Den gick på tv för 22 år sen eller
> så. Någon som har den inspelad?
>
The Krixhjälters rockar fett! Är det någon som 'He speaks' live så finns det en till som vill se den. Såg The Krixhjälters live på 80-talet som stöddig och cooool tonåring ;-)

Vad vill du ha just nu?
kaj a skrev:
> Självdiciplin, trevligt damsällskap och ett fast
> jobb...

Oh shit, hittar du självdisciplin så säg för fan till. En otrolig bristvara här. :D

Vad vill du ha just nu?
Då skall vi se, tredje bilden jag postar här i nu. Antagligen sista, var och klappade den när den låg och sov i sin låda idag. Kändes nästan som att den kurrade som ett litet lejon där i. :)

Demo%208%20I.jpg

Senast redigerad av en moderator:
Vad vill du ha just nu?
jag vill ha: reda på vilken pike gaffel som är hållbarast.. vilka andra gafflar e typ som pike till 66, vilken gaffel ska jag välja? jag kör ju en Giant Reign å de e den jag ska sätta gaffeln på. alltså en AM-FR gaffel.. känsla i dämpningen går före vikt. vad föreslår ni?

Vad vill du ha just nu?
Helkroppsmassage av en blond skönhet med fast hylla och varma händer. Gärna med koncentration på benen då det var lite kyligt att pendla 3.5 mil denna morgon :(

Å fler energikakor å gel. Fick bara med mig en av varje. Vore toppen å dra i sig något innan man ska hem också.

Vad vill du ha just nu?
Jag vill ha en tidsmaskin så jag kan åka tillbaka till Dropkick Murphys konserten igår!! Det var heeelt underbart! Någon som var där?? =D

Vad vill du ha just nu?
En flickvän som inte vet vad baht är, och som kan aktivera mig till at cykla i spöregn, medans hon sitter och vräker i sig praliner.... eller helt enkelt att kronofogden släpper sitt intresse över min ekonomi!

Vad vill du ha just nu?
Jag vill ha en längre gängad bult till min nya kcnc-frambroms, så att jag kan montera den superlätta supersnygga bromsen på den supermjuka pedalforcen

Tillbaka
Topp