mikipedia_
Aktiv medlem
Våga visa vikten - happys egna weight weenie-tråd
Tunga skor!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mange. sa:400g paret är okej för ett par skor i storlek 44
Titanskruvar, vilka ska jag ha till klossarna och vart finns de att klicka hem från?
Pedalerna är look om det finns brickor och skruvar som paket
Jag vet ?mikipedia_ sa:Tunga skor!
Men sluta.... Jag vill inte trycka på köpknappen men ni tvingar mig känns det som!Jimel sa:Storlek 42,5
Skogling sa:En grå sportsko på en brevvåg...?!
Kung_Gustaf sa:Men sluta.... Jag vill inte trycka på köpknappen men ni tvingar mig känns det som!Jimel sa:Storlek 42,5
Kung_Gustaf sa:Men sluta.... Jag vill inte trycka på köpknappen men ni tvingar mig känns det som!Jimel sa:Storlek 42,5
Skogling sa:Jag vill se en dildo på en brevvåg!
NickPick sa:Shimano XT pd-m780: 342 gram. 600:-.
Shimano pd-m520: 376 gram. 300:-.
Shimano pd-m540: 352 gram. 300:-.
Egna vikter och priser.
Mest pang för pengen blir ju m540... Iaf av dessa. Nackdelen är enbart insex för montering.
S-works xc 2015. Utan cleats.
garfunkel sa:Dom där skorna alltså!
Tycker det är enklare med en vanlig pedalnyckel mest. Insexen finns ju där ändå, men du har rätt! M540 ser lättare ut att plocka isär iaf(nog för att man lika gärna kan köpa nya...). Man märker alltså skillnad? Jaja jag har ett gäng att välja på iaf.ante_hedis sa:Varför är endast insex en nackdel?
Hör av dig om du vill köpa en finstolpe (MCFK) till lite bättre peng ;)
Förresten så är xt pedalerna bra mycket bättre än m540
Egna vikter och priser.
Mest pang för pengen blir ju m540... Iaf av dessa. Nackdelen är enbart insex för montering.
NickPick sa:Tycker det är enklare med en vanlig pedalnyckel mest. Insexen finns ju där ändå, men du har rätt! M540 ser lättare ut att plocka isär iaf(nog för att man lika gärna kan köpa nya...). Man märker alltså skillnad? Jaja jag har ett gäng att välja på iaf.ante_hedis sa:Varför är endast insex en nackdel?
Hör av dig om du vill köpa en finstolpe (MCFK) till lite bättre peng ;)
Förresten så är xt pedalerna bra mycket bättre än m540
Egna vikter och priser.
Med tanke på mcfks nypris så är jag osäker på om jag "har råd" :)
jofahjalm sa:Vad handlar det fula överkappet en tredjedel ner på stolpen om. Är det värsta klantbarnen som har rullat ihop den där?
marr sa:jofahjalm sa:Vad handlar det fula överkappet en tredjedel ner på stolpen om. Är det värsta klantbarnen som har rullat ihop den där?
Tror den skiftar lite i diameter där.
jofahjalm sa:Vad handlar det fula överkappet en tredjedel ner på stolpen om. Är det värsta klantbarnen som har rullat ihop den där?
Lingon sa:Räsern är lättad med ny sadel!
Gamla bojsänket, förstår inte att den överhuvudtaget gick att cykla med??? ;)
Såg inte din fråga förrän nu! :-)NLC sa:Lingon sa:Räsern är lättad med ny sadel!
Gamla bojsänket, förstår inte att den överhuvudtaget gick att cykla med??? ;)
Är den gamla SLRn med titanrails? Om ja så finns intresse att köpa