Valet och kvalet
Hej!
Jag står i valet och kvalet mellan att köpa en Cresent Zetta-14 eller en Nishiki Pro Air-13 alt SLD. Zettan och Air är samma pris på ca 7800:-. SLD-13 går ju köpa billigare finns mycket begagnat där.
Det som gör att jag tvekar på Air är att det nog kommer vara för smala däck på den, gillade Zettans däckstorlek när jag provade, men tänker att däck är enkelt att byta. Jag gillar att Zetta och Air har landsvägsväxel stil, tycker två framkransar e gött på växlarna. Har provkört SLD och Zettan, trivdes lite bättre på Zettan troligtvis pga däcken.
Jag ska ha cykeln till att cykla runt i staden Göteborg med. För att ta mig vart jag än ska.
Japp, vad säger ni?
Alla slags synpunkter tages emot med djup tacksamhet. Speciellt sånt där komponentsnack.
Jag står i valet och kvalet mellan att köpa en Cresent Zetta-14 eller en Nishiki Pro Air-13 alt SLD. Zettan och Air är samma pris på ca 7800:-. SLD-13 går ju köpa billigare finns mycket begagnat där.
Det som gör att jag tvekar på Air är att det nog kommer vara för smala däck på den, gillade Zettans däckstorlek när jag provade, men tänker att däck är enkelt att byta. Jag gillar att Zetta och Air har landsvägsväxel stil, tycker två framkransar e gött på växlarna. Har provkört SLD och Zettan, trivdes lite bättre på Zettan troligtvis pga däcken.
Jag ska ha cykeln till att cykla runt i staden Göteborg med. För att ta mig vart jag än ska.
Japp, vad säger ni?
Alla slags synpunkter tages emot med djup tacksamhet. Speciellt sånt där komponentsnack.

