Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Weiman sa:Nån som har beställt från Wiggle nyligen och fått fungerande spårning? Dom verkar ha lite problem, det står att "Denna beställning har skickats den 1 januari 0001"...
Vernersson sa:Då var väntans tider här igen då =)
Denna gången från Rose... Nu i väntan på behandling....
Edit to add: Festligt att beräknat leveransdatum på vissa av prylarna ligger 2 dagar innan jag la beställningen ;-)
Alfakrull sa:Stod likadant för mig men sen fungerade spårningen som vanligt för DHL och för posten så funkade det från att paketet kom till Sverige
Jimel sa:Väntar på dropper, kassett och cykeldator till frugan, min hoj väntar på kedja samt belägg
Mini_me sa:Idioterna på Bike24 skickar sakerna idag...beställdes 4juni. Starkt jobbat. Kan man glömma få sakerna till Lida... :/
Mini_me sa:Nope. Grönt lager saldo och skulle ta 1-3 dagar att leverera. MEN! dom har satt lite finstilt kopplat till det och då anger dom +4dagar till Sverige.
Av princip ska jag backa ordern.
Vernersson sa:Måndag var Annandag Pingst, helgdag i Tyskland.
1-3 dagar som leveranstid.
Order lagd på söndagen.
Första arbetsdag i tisdags, order skeppad idag = 2 dagar...
Vernersson sa:Måndag var Annandag Pingst, helgdag i Tyskland.
1-3 dagar som leveranstid.
Order lagd på söndagen.
Första arbetsdag i tisdags, order skeppad idag = 2 dagar...
xdr sa:Jag har två fälgar och stansvätska liggande på paketombudet, det ska bli spännande att försöka få hem det.
fredrik168 sa:xdr sa:Jag har två fälgar och stansvätska liggande på paketombudet, det ska bli spännande att försöka få hem det.
Du får åka på nipplarna så länge då!!?
xdr sa:fredrik168 sa:xdr sa:Jag har två fälgar och stansvätska liggande på paketombudet, det ska bli spännande att försöka få hem det.
Jag kan inte åka alls just nu, det är därför det ska bli spännande att försöka få hem det.
Vernersson sa:xdr sa:fredrik168 sa:xdr sa:Jag har två fälgar och stansvätska liggande på paketombudet, det ska bli spännande att försöka få hem det.
Jag kan inte åka alls just nu, det är därför det ska bli spännande att försöka få hem det.
Färdtjänst? ;)
xdr sa:Vernersson sa:xdr sa:fredrik168 sa:xdr sa:Jag har två fälgar och stansvätska liggande på paketombudet, det ska bli spännande att försöka få hem det.
Färdtjänst? ;)
Nepp, jag tänkte bära med en hand, ramla, svära, sura, klara mig själv och inte be om hjälp.
Vernersson sa:xdr sa:Vernersson sa:xdr sa:fredrik168 sa:xdr sa:Jag har två fälgar och stansvätska liggande på paketombudet, det ska bli spännande att försöka få hem det.
Färdtjänst? ;)
Nepp, jag tänkte bära med en hand, ramla, svära, sura, klara mig själv och inte be om hjälp.
Då föreslår jag att du packar upp paketet hos ombudet, bär hem fälgarna över den "friska" armen och stansflaskan i näven ;-)
xdr sa:Vernersson sa:xdr sa:Vernersson sa:xdr sa:fredrik168 sa:xdr sa:Jag har två fälgar och stansvätska liggande på paketombudet, det ska bli spännande att försöka få hem det.
Färdtjänst? ;)
Då föreslår jag att du packar upp paketet hos ombudet, bär hem fälgarna över den "friska" armen och stansflaskan i näven ;-)
Sjukt begåvat, så långt hade jag inte tänkt!
Klavikel sa:Lite nya leksaker...