Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, nu har det andra paketet också kommit och gått :) det är ju ett skämt detta. Fast denna gången vänder det i Småland bara :)Sambal Oelek sa:åå... jag är så jävla less på posten!!!
orkar knappt skriva om det.
väntade på ett paket 1 ½ månad. Det visar sig att det gick tillbaka till avsändaren i Kina.
beställde en annan liknande produkt från Tyskland, den skickas snabbt av DHL men lämnas över till posten som klantar till det. Felsorterar det. Skickar hit det tydligen i samma kolli-id som ett helt annat paket. Hur det nu är möjligt. Det går lite kringelkrokar innan det till slut hamnar på min butik där det ska hamna. En timme senare visar det sig att de tar tillbaka det!!! Och nu är det på väg tillbaka till Tyskland. Vad i h-vete håller de på med!!! Är ju inte första gången det krånglar om man säger så... *suck*
Makten sa:Är det nån som nånsin fått "Trakpak" att funka? Min erfarenhet är att man inte ser ett jota förrän paketet är framme (Bring tar visst den sista delleveransen). Helt värdelöst.
GustafH sa:Är inte Trakpak ospårbart i grunden?
Yes!!! Äntligen fick jag det. Det gick fort bara de hade bestämt sig för att leverera. Vad übersnurrigt detta var, skönt att det löst sig. Då ska jag kontakta butiken och höra om han fått tillbaka det första paketet :)Sambal Oelek sa:Ja, nu har det andra paketet också kommit och gått :) det är ju ett skämt detta. Fast denna gången vänder det i Småland bara :)Sambal Oelek sa:åå... jag är så jävla less på posten!!!
orkar knappt skriva om det.
väntade på ett paket 1 ½ månad. Det visar sig att det gick tillbaka till avsändaren i Kina.
beställde en annan liknande produkt från Tyskland, den skickas snabbt av DHL men lämnas över till posten som klantar till det. Felsorterar det. Skickar hit det tydligen i samma kolli-id som ett helt annat paket. Hur det nu är möjligt. Det går lite kringelkrokar innan det till slut hamnar på min butik där det ska hamna. En timme senare visar det sig att de tar tillbaka det!!! Och nu är det på väg tillbaka till Tyskland. Vad i h-vete håller de på med!!! Är ju inte första gången det krånglar om man säger så... *suck*
Tyskbutiken skickade nya produkter, det första paketet verkar ha försvunnit i DHL's leverans tillbaka till Tyskland, butiken vill att jag jag jagar paketet men jag kan ju inte göra så mycket åt det. Men men, väntar några dagar till.
Iaf, det andra paketet från tyskbutiken skickades via "Eurodis" som lämnade över till Bring. Som inte kan leverera till privatpersoner så de lämnade över till DHL i Göteborg. Som har skickat det till Jönköping för sortering, det verkar fastnat där på något vis. Men borde komma hit snart.
Så... ca 4 månader ska det ta att få ett nytt lyse till pendlarhojen! :) en sak fick jag lära mig iaf, om Tyska DHL skickar med 12-siffrigt kolli-ID så blir det Postnord som har hand om det!
cubeforce sa:Klickade hem en Orbea mx 24 dirt från Bikester i morse till sonen och besked att den skickats kom nyss. So far so good - nu är det upp till PostNord.
garfunkel sa:cubeforce sa:Klickade hem en Orbea mx 24 dirt från Bikester i morse till sonen och besked att den skickats kom nyss. So far so good - nu är det upp till PostNord.
Hoppas den hamnade på rätt containerbåt också då :)
cubeforce sa:Nä, jag är inte orolig. Tycker den ser vass ut ;-)
Kung_Gustaf sa:Kontiki III??
Det beror nog helt på vad du gör ;)Dalmans sa:Det är inte i den här tråden man blir en populär snubbe om man berättar att man jobbar åt postnord va?
Rattnalle sa:Det beror nog helt på vad du gör ;)Dalmans sa:Det är inte i den här tråden man blir en populär snubbe om man berättar att man jobbar åt postnord va?
Dalmans sa:Det är inte i den här tråden man blir en populär snubbe om man berättar att man jobbar åt postnord va?
Dalmans sa:Rattnalle sa:Det beror nog helt på vad du gör ;)Dalmans sa:Det är inte i den här tråden man blir en populär snubbe om man berättar att man jobbar åt postnord va?
Ibland ligger det paket från bland annat wiggle, rosebikes osv i min skåpbil...
sköter mig såklart exemplariskt och snackar gärna cykel med dessa kunder !
Vernersson sa:Dalmans sa:Rattnalle sa:Det beror nog helt på vad du gör ;)Dalmans sa:Det är inte i den här tråden man blir en populär snubbe om man berättar att man jobbar åt postnord va?
Ibland ligger det paket från bland annat wiggle, rosebikes osv i min skåpbil...
sköter mig såklart exemplariskt och snackar gärna cykel med dessa kunder !
Hemma på min gata i stan, ja alltså Eksjö.
Där sköter sig Postnord exemplariskt och har så gjort så länge jag har handlat utrikes ifrån. :)
BuTTuS sa:Vad betyder "Försändelse hålls kvar ARLANDA - SWEDEN"?
DHL, paketet skickat från Tyskland.
cubeforce sa:Klickade hem en Orbea mx 24 dirt från Bikester i morse till sonen och besked att den skickats kom nyss. So far so good - nu är det upp till PostNord.