Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Som sagt. Om dom flyttar lagret så kanske dom inte har tid med tex att svara på mail, men vad vet jag? Ring dom istället... Känns som att det är större möjlighet att få svar då.Vernersson sa:Så om man bara har fått ngn form av rabatt så menar du att det är helt okej för ett företag att ignorera sina kunder då de försöker få svar på frågor om deras beställningar?
Naikon sa:fredrik168 sa:Har du inte öppnat än?Naikon sa:Igår kom det paket! Wohoo
Hehe jo, sorry! Här kommer innehållet!
Ser lite tunn ut i kanterna?Vernersson sa:=)
Helt OT förvisso men jag väntar nu på en sånhär
Rattnalle sa:Ser lite tunn ut i kanterna?Vernersson sa:=)
Å andra sidan ser den ut att vara för utomhusbruk och ett set De Buyer är inget jag skulle vilja släpa runt på. Det är ju inte för att de skulle vara lättare än gjutjärn de är bra :)Vernersson sa:Rattnalle sa:Ser lite tunn ut i kanterna?Vernersson sa:=)
Vi får väl se ;)
Rattnalle sa:Å andra sidan ser den ut att vara för utomhusbruk och ett set De Buyer är inget jag skulle vilja släpa runt på. Det är ju inte för att de skulle vara lättare än gjutjärn de är bra :)Vernersson sa:Rattnalle sa:Ser lite tunn ut i kanterna?Vernersson sa:=)
Vi får väl se ;)
Jimel sa:Maila han som skrivit i cykelkraft tråden
Vernersson sa:Råkade visst klicka lite i morse :-O
En alldeles för dyr leksak.....mikipedia_ sa:Vernersson sa:Råkade visst klicka lite i morse :-O
Vad roligt, vad är det?
Vernersson sa:En alldeles för dyr leksak.....mikipedia_ sa:Vernersson sa:Råkade visst klicka lite i morse :-O
Vad roligt, vad är det?
Och jag är varken ung eller talangfull ;)
Någon postade nyligen en bild på en sån ram med en spricka i...
Jag tror inte att jag är tuff nog att spräcka den ;)
mikipedia_ sa:Vernersson sa:En alldeles för dyr leksak.....mikipedia_ sa:Vernersson sa:Råkade visst klicka lite i morse :-O
Vad roligt, vad är det?
Menar du en likadan som ramdödarmanen??? En Yt tues?
Vernersson sa:mikipedia_ sa:Vernersson sa:En alldeles för dyr leksak.....mikipedia_ sa:Vernersson sa:Råkade visst klicka lite i morse :-O
Vad roligt, vad är det?
Mmmmm, det dök upp en billig(are) på Outleten.
Var fr början inne på en beggad släde men en viss Kung och hans gaffeläventyr gjorde mig avskräckt.
Så det blev en Tues 2015 i alu för strax över 2k€ med frakt & extra växelöra.
:-D
Nu har jag efterköpsångest & funderar på öl :-O
marr sa:Vernersson sa:mikipedia_ sa:Vernersson sa:En alldeles för dyr leksak.....mikipedia_ sa:Vernersson sa:Råkade visst klicka lite i morse :-O
Vad roligt, vad är det?
Var fr början inne på en beggad släde men en viss Kung och hans gaffeläventyr gjorde mig avskräckt.
Har du råd till öl skulle du köpt dyrare cykel
Vernersson sa:mikipedia_ sa:Vernersson sa:En alldeles för dyr leksak.....mikipedia_ sa:Vernersson sa:Råkade visst klicka lite i morse :-O
Vad roligt, vad är det?
vart klickade du?mikipedia_ sa:Nu ska här servas pike! Har precis klickat hem ett 20pack foamrings och en burk Sram butter.
fredrik168 sa:vart klickade du?mikipedia_ sa:Nu ska här servas pike! Har precis klickat hem ett 20pack foamrings och en burk Sram butter.