Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stumpy sa:Stumpy sa:Nu har Holländarna tydligen fått mina pengar och lovade därför att skicka hjulen (Shimano WH-9000-C35-TU).
Kan jag få dem innan nästa helg?
Skickades i torsdag. Fanns på jobbet i morse när jag kom. Tack PostNL och PostNord!
JockeS sa:Kanske en liten dum fråga.
men jag lade en beställning för första gången från Wiggle på en hjälm och lite annat.
Fick gratis frakt och tydligen så är den inte spårbar.
Men har ändå fått ett mail från Wiggle att dom behandlat min beställning och även en tracking, som visar att något är skickat, men inte är spårbart verkar det som?
Är det bara att sitta o vänta på att en avi dyker upp från Bring/posten/DHL eller kan det spåras?
Stumpy sa:Stumpy sa:Stumpy sa:Nu har Holländarna tydligen fått mina pengar och lovade därför att skicka hjulen (Shimano WH-9000-C35-TU).
Skickades i torsdag. Fanns på jobbet i morse när jag kom. Tack PostNL och PostNord!
Tuber, tejp och gummi beställt från Düskland.
Bike-Discount hade problem med siten, så man inte kunde fylla i svenskt postnummer och ort, men det är löst nu. Provade också deras Best Price Guarantee. Eftersom ActionSports hade billigare. Får se om de drar av lite på beloppet.
mikipedia_ sa:JockeS sa:Kanske en liten dum fråga.
men jag lade en beställning för första gången från Wiggle på en hjälm och lite annat.
Fick gratis frakt och tydligen så är den inte spårbar.
Men har ändå fått ett mail från Wiggle att dom behandlat min beställning och även en tracking, som visar att något är skickat, men inte är spårbart verkar det som?
Är det bara att sitta o vänta på att en avi dyker upp från Bring/posten/DHL eller kan det spåras?
Ibland funkar det med spårning på deras gratisfrakt och andra gånger inte,bara å prova vad som händer.
Stumpy sa:Stumpy sa:Stumpy sa:Stumpy sa:Nu har Holländarna tydligen fått mina pengar och lovade därför att skicka hjulen (Shimano WH-9000-C35-TU).
Tuber, tejp och gummi beställt från Düskland.
Bike-Discount hade problem med siten, så man inte kunde fylla i svenskt postnummer och ort, men det är löst nu. Provade också deras Best Price Guarantee. Eftersom ActionSports hade billigare. Får se om de drar av lite på beloppet.
På fakturan står det lägre priset (tack!) och paketet är på väg genom Tyskland.
Makten sa:Förundras som alltid när jag beställt av CRC, över att Trakpak över huvud taget inte fungerar. Kan de inte bara sluta ljuga om att frakten är spårbar när den inte är det? :-/
Vernersson sa:Makten sa:Förundras som alltid när jag beställt av CRC, över att Trakpak över huvud taget inte fungerar. Kan de inte bara sluta ljuga om att frakten är spårbar när den inte är det? :-/
Men lär dig någon gång då?!
Makten sa:Vernersson sa:Makten sa:Förundras som alltid när jag beställt av CRC, över att Trakpak över huvud taget inte fungerar. Kan de inte bara sluta ljuga om att frakten är spårbar när den inte är det? :-/
Men lär dig någon gång då?!
Jo, har intalat mig några gånger att inte handla från CRC, men just i det här fallet behövde jag ett brett styre med 35 mm diameter, och det var inte helt lätt att hitta till vettigt pris annorstädes;-) Dessutom är det förstås trevligt med gratis frakt.
Vernersson sa:Jo man får ju det man betala för.
CRC beställer jag inget från utan "nästa dag garanti dyrfrakt", gratisalternativet skulle jag inte ens fundera på att välja.
Men vi är ju alla lite olika.
Makten sa:Vernersson sa:Jo man får ju det man betala för.
CRC beställer jag inget från utan "nästa dag garanti dyrfrakt", gratisalternativet skulle jag inte ens fundera på att välja.
Men vi är ju alla lite olika.
Ja inte tänker jag nånsin beställa nåt utan expressfrakt från CrC. Nu har det gått att spåra paketet på Trakpaks hemsida i två dagar och det står bara "Trakpak processing center". Var detta är framgår inte.
Om jag inte är helt dum i huvudet så står det att prioriterad frakt ska ta 3-4 dagar enligt CRC. Pyttsan heller:-/
Det värsta är inte att det tar tid utan att man betalat för något man inte får. Spårbarhet till exempel.
mikipedia_ sa:Prova å spåra hos postnord ist
Makten sa:Ja inte tänker jag nånsin beställa nåt utan expressfrakt från CrC. Nu har det gått att spåra paketet på Trakpaks hemsida i två dagar och det står bara "Trakpak processing center". Var detta är framgår inte.
Om jag inte är helt dum i huvudet så står det att prioriterad frakt ska ta 3-4 dagar enligt CRC. Pyttsan heller:-/
Det värsta är inte att det tar tid utan att man betalat för något man inte får. Spårbarhet till exempel.
Vad kostar kalaset? Den ser trevlig ut. :)lindengbg sa:Kollat länge på en trendurokruka för att få motivation att ta ut hojjen ur förrådet i år (ja skäms, har i inte cyklat en meter i år..).
Så tryckte på köpknappen igår så nu j*vlar! ?
Blev en Bell Super 2
Väntar..
Unicyclist sa:Vad kostar kalaset? Den ser trevlig ut. :)lindengbg sa:Kollat länge på en trendurokruka för att få motivation att ta ut hojjen ur förrådet i år (ja skäms, har i inte cyklat en meter i år..).
Så tryckte på köpknappen igår så nu j*vlar! ?
Blev en Bell Super 2
Väntar..
Vernersson sa:Nästan att man blir kränkt över hanteringstiden ;)
Trevlig färgsättning på den där!Randigeralf sa:BMC Trailfox 03.