ForesterGuy
Aktiv medlem
Vänta på paket-tråden! Del. II
Den T-shirt jag beställde från USA dök upp idag, utan lösen. Är det bara Kinapaket de stoppar?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ForesterGuy sa:Den T-shirt jag beställde från USA dök upp idag, utan lösen. Är det bara Kinapaket de stoppar?
jaha, hämtade paketet, kom hem, finner en gul lapp i lådan. Haha, det är som vanligt alltså, noll koll. De försöker leverera hem oavsett vad man gjort. Fantastiskt.Sambal Oelek sa:Jag väntade på en sak från Conrad. Tog typ en vecka innan det skickades. Men sedan smällde det till, kom från Tysklands-lagret igår och finns nu hos ombud. UPS. Det var intressant för jag fick ett SMS där jag skulle svara med en 1:a för att hämta hos UPS-ombud eller 2:a om de skulle leverera hem till dörren. Tog en 1:a och finns hos ombud nu! Det var ju fantastiskt. UPS är helt plötsligt ett väldigt bra alternativ :)
ForesterGuy sa:
+1andrewmtb sa:Klavikel: Åk dit och prata med dom på företagscenter.. jag åkte till det i stan igår, och mitt paket som försvann dök upp idag :)
JTF sa:+1andrewmtb sa:Klavikel: Åk dit och prata med dom på företagscenter.. jag åkte till det i stan igår, och mitt paket som försvann dök upp idag :)
Det krävs nog en fysisk människa som handgripligen kan lyfta upp paketet ur den där felsorteringskarusellen som kanske beror på skadad fraktsedel eller felaktigt nummer/bokstav av något slag.
Klavikel sa:Edit: Har ff. inte fått något svar från PN's "kundservice"
Återkommer med deras bortförklaring här direkt jag bara fått den.
Klavikel sa:Felsortering nr. 7 ?
Klavikel sa:Skickades ju först sent på fredag kväll.
Är nog inte särskilt alarmerande att det inte registrerats i Sverige ännu.
Ge det en dag till.
Dan_the_man sa:Klavikel sa:Skickades ju först sent på fredag kväll.
Ge det en dag till.
Fortfarande ingenting ?
Pfaff sa:Dan_the_man sa:Klavikel sa:Skickades ju först sent på fredag kväll.
Ge det en dag till.
Fortfarande ingenting ?
Om du inte beställd - och betald - något särskilt fraktslag kan det lugnt ta en vecka eller längre från GB.
Bengt-re sa:ForesterGuy sa:Den T-shirt jag beställde från USA dök upp idag, utan lösen. Är det bara Kinapaket de stoppar?
Nja. Åkte på extra lösen på mina senaste två USA paket. Du hade nog bara tur.
Väntar på ett hjul...
ForesterGuy sa:Pfaff sa:Dan_the_man sa:Klavikel sa:Skickades ju först sent på fredag kväll.
Ge det en dag till.
Fortfarande ingenting ?
Om du inte beställd - och betald - något särskilt fraktslag kan det lugnt ta en vecka eller längre från GB.
Då hinner ju glassen smälta!
Dan_the_man sa:ForesterGuy sa:Pfaff sa:Dan_the_man sa:Klavikel sa:Skickades ju först sent på fredag kväll.
Ge det en dag till.
Fortfarande ingenting ?
Haaaaaaha...
Det som stör/oroar mig är att det i fredags stod att paketen var på väg ut ur UK. Då borde de ha landat i Sverige vid det här laget...
Pfaff sa:Dan_the_man sa:ForesterGuy sa:Pfaff sa:Dan_the_man sa:Klavikel sa:Skickades ju först sent på fredag kväll.
Ge det en dag till.
Fortfarande ingenting ?
Haaaaaaha...
Det som stör/oroar mig är att det i fredags stod att paketen var på väg ut ur UK. Då borde de ha landat i Sverige vid det här laget...
På väg ut ur, ja, men first a nice cupper..
Och sen Holland där glassen ska strösslas och därefter Ballerup där det ska has en lille en. Det tar tid från UK (vitsa på den skogsgubbe!) av erfarenhet. Återigen, räkna MINST en vecka.