Dan C
Aktiv medlem
Vänta på paket-tråden! Del. II
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Plötsligt kommer alla leveranser från Bike24 via Schenker till lokala tobaksaffären med SMS-avisering om att de är tillgängliga för utlämning... Dags att köpa triss?
Då var det min tur att sitta och vänta på FedEx. Planerad leverans var från början idag innan 18. Sen blev det lite mer detaljerat och beräknat till mellan 9.40-13.40. Nu har 13.40 passerat och status är åter satt till innan 18.00. Problemet är bara att de inte ens verkar ha scannat in det någonstans i Sverige. Har jobbat hemifrån idag bara pga detta och något enkelt sätt att få reda på vad de håller på med verkar ju inte finnas. Sopigt
Visa bilaga 807229
Visa bilaga 807228
Då var det min tur att sitta och vänta på FedEx. Planerad leverans var från början idag innan 18. Sen blev det lite mer detaljerat och beräknat till mellan 9.40-13.40. Nu har 13.40 passerat och status är åter satt till innan 18.00. Problemet är bara att de inte ens verkar ha scannat in det någonstans i Sverige. Har jobbat hemifrån idag bara pga detta och något enkelt sätt att få reda på vad de håller på med verkar ju inte finnas. Sopigt
Föredömligt uselt. Men ändå lite vettiga uppdateringar i ditt fall. Här har det varit knäpptyst i över ett dygn så man kan ju undra om grejerna ramlat av lastbilen. Men de är i alla fall optimistiska fortfarandeVisa bilaga 807276
Rookie :)
Jo, jag var hemma förra onsdagen, de bemöda sig bara inte med att ringa på dörren. Elektronisk ringklocka som loggar alla ringningar och loggen är tom den tiden.
Nja, jag har fått ett par uppdateringar på mail/sms att de ska leveras men inget har hänt. I söndags morse fick jag ett mess att det kommer att leveras ...wait for it... förra fredagen :DFöredömligt uselt. Men ändå lite vettiga uppdateringar i ditt fall. Här har det varit knäpptyst i över ett dygn så man kan ju undra om grejerna ramlat av lastbilen. Men de är i alla fall optimistiska fortfarande
Beställt från två olika tyska cykeldelsaffärer.
Båda börjar med DHL genom Tyskland för att sedan gå över till PostNord här i Sverige.
Hemleverans på både men det ena kunde jag få till ombud men inte det andra.
Hur kommer det sig att man blir ”tvingad” till hemleverans?
Vanliga tyska DHL. Mailen från DHL ser likadana ut, bara loggan från butiken som skiljer i DHL-mailet.Både vanliga tyska DHL, ingen DHL Freight? Kanske skickade en butik kontaktuppgifter till DHL och de andra inte?
Dags att hamstra skithuspapper!! ;)nu får man vänta... :/
skulle fått ett stort paket i måndags egentligen, var ledig och hemma hela dagen men det dök ju inte upp. Nu verkar det inte som det ska komma imorrn heller.
Dessutom två andra paket som skulle kommit i veckan. Olika fraktbolag alla tre.
Sen var tjejen och handlade på Lidl alldeles nyss och sade att det var rätt tomt på mat. Mycket som saknades så hon fick ta gamla frysta grejjer.
Verkar som alla fraktbolag tagit paus och väntar tills snön töat bort!?
Jepp, Skellefteå är mitt 3e-lagEn AIK hoj!!!![]()
![]()
Aha! AIK är ditt 2a lag då alltså!Jepp, Skellefteå är mitt 3e-lag![]()
NEJ! Djurgården är mitt 2a , Skellefteå AIK 3eAha! AIK är ditt 2a lag då alltså!
Vilken ram har du som har UDH?
Haha, relevant frågaVilken ram har du som har UDH?
Men för bövelen karl öppna då
Jag gissar att det är ett stort AIKbadlakan!Men för bövelen karl öppna då![]()
Jepp, rätt gissat!Jag gissar att det är ett stort AIKbadlakan!
Nu får det räcka. Hatar att det står ”Vi väntar på ditt paket” i appen och så kan det komma samma dag eller två dagar senare.Nu beställde jag iofs igår kl 19:30 och det är påsk och röda dagar och allt det där men jag tycker ändå att det är förjävligt att inte mitt paket är framme än!
Mitt paket jag beställde idag för någon timme sen får också gärna snabba på lite.