Vänta på paket-tråden!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vänta på paket-tråden!
Snaaart får jag nya kuggen till fixien, börjar gå så lätt med 42/18 nu när vinterdäcken har åkt av! :D

Vänta på paket-tråden!
väntar på ett Profile Design Carbon X1.5 med tillhörande levers som tyvärr tullen har lagt vantarna på=/

Vänta på paket-tråden!
Väntar på hjul och rivalgrupp från bike-components.de...beställde för en vecka sen, pengarna reserverades på kontot, idag är reservationen borta och pengarna kvar, ordernumret går inte att söka på på deras tracking-grej. Har inte hört nåt från dom, så jag har dragit iväg ett mejl och frågat vad som händer. Vill ut och cykla. Nu, typ.

Vänta på paket-tråden!
Väntar på Shinook-klingor, mer tätstegad kassett, kortare styrstam, lätt sadelstolpe utan setback och eggbeaters till mtbn... :-) T

Vänta på paket-tråden!
Väntar på Scwhalbe Stelvio tubdäck och en burk lim från bike24. Jag väntar också på att få tillbaka pengar från poisonbikes men det kan jag nog glömma. Djävla skojare!

Vänta på paket-tråden!
Fan!! posten har tappat bort mitt paket som jag skickade för försäljning, suck!
Eftersom man var dumsnål och skickade billigaste varianten av paket säger posten att jag får skylla mig själv, de är mitt fel att de inte kan hålla ordning!
Hur bör man hämnas?

Vänta på paket-tråden!
Det kräver sin man att hämnas på posten... allt sedan de skapade det numera (tack gode gud) nedlagda Svensk Kassaservice. Ett sådant bestialiskt tilltag visar hur störda de är och de har ingen som helst respekt för andra människor;)

Vänta på paket-tråden!
Ska precis ut och hämta upp ett paket från Dulight med lite lätta växeltrissor och titanbultar.

Vänta på paket-tråden!
Desto skönare att paketet hunnit fram innan Island fick för sig att förstöra för världen igen :)

Vänta på paket-tråden!
fan, hade inte tänkt på det där me flygtrafiken, min ram ska ju skickas från taiwan till norge idag eller imorgon.

Vänta på paket-tråden!
Väntar på ett par Oakley Radar Path med svarta spegelreflexglas a la Armstrong

oakley-livestrongradar-sunglasses-12-763.jpg

Vänta på paket-tråden!
Jan_martinsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Fan!! posten har tappat bort mitt paket som jag
> skickade för försäljning, suck!
> Eftersom man var dumsnål och skickade billigaste
> varianten av paket säger posten att jag får
> skylla mig själv, de är mitt fel att de inte kan
> hålla ordning!
> Hur bör man hämnas?

Jag tycker det är lite sjukt. Kostar det pengar borde det också nå fram. Det är lite som att plocka ut lön men strunta i att göra jobbet.

Vänta på paket-tråden!
Är det någon mer som väntar på grejer från b-d som tillsynes står still i "Unna" i flera dagar?

Vänta på paket-tråden!
Globalistic (fd Bang) skrev:
> Väntar på ett par Oakley Radar Path med svarta
> spegelreflexglas a la Armstrong

Men du skulle ju ha de vita med blå iridiumglas? Blev de bortröstade?

Vänta på paket-tråden!
Jag provade ett par sånna å jag såg förjävlig ut med det blåa glaset. Det blir Lance brillor med svarta iridium istället som passar mig bättre.

Vänta på paket-tråden!
Det verkar som att b-d flyger sina grejer till Malmö från Unna och pga vulkankrisen så ligger allt still.

Vänta på paket-tråden!
jag skulle aldrig ha postat i den här tråden, har aldrig problem med leveranser och postar aldrig i den här tråden, men nu gjorde jag det och den där kameran verkar vara uppäten någonstans på vägen mellan Österrike och Sverige, skickades förra tisdagen... :(

Vänta på paket-tråden!
Yes! Hann få mitt paket med ny ventil till Swingern innan helgen från CRC!

Vänta på paket-tråden!
Någon som vet hur grejerna från CRC transporteras om man använder parcelforce? Skulle skicka efter lite delar i helgen men tvekar nu p.g.a flygstoppet...

Mvh
/Johan

Vänta på paket-tråden!
Yes, han få mitt skf vevlager innan kaoset slog till. Nu får mojon ett nytt sånt inför helgen. :)

Vänta på paket-tråden!
Beställde från CRC imorse med UPS Express.
Blir intressant att se om de levererar "within 1-2 working days".

Från ups.se:
Island, vulkanaska
Serviceuppdatering
På grund av vulkanutbrottet på Island har flera europeiska länder stängt sitt luftrum, vilket leder till förseningar i UPS flygtrafik.
UPS servicegarantier gäller inte när transportnätverket drabbas av extraordinära omständigheter som dessa.

Vänta på paket-tråden!
Lyxshopping Bluecolorado med UPS Express. Har du vunnit på hästar? Önskar jag hade råd med UPS Express någon vacker dag. kan du inte lägga till ett par däck å slangar i din order :)

Vänta på paket-tråden!
Behöver nya "bottom brackets" och det vill man ju inte vänta på.
Verkar jobbigt att ändra ordern nu.
Order Status: Processing
This order is being processed and may not be changed online

Vänta på paket-tråden!
ze93 skrev:
> Någon som vet hur grejerna från CRC
> transporteras om man använder parcelforce? Skulle
> skicka efter lite delar i helgen men tvekar nu
> p.g.a flygstoppet...
>
> Mvh
> /Johan

Med parcelforce åker paketet lastbil via Irland och Danmark med färja.... :-) T

Vänta på paket-tråden!
ja MED pristillägg alltså. Gratisfrakten är utan båda åror och båt. I båda fallen är man själv en åsna.

Vänta på paket-tråden!
Globalistic (fd Bang) skrev:
> Lyxshopping Bluecolorado med UPS Express. Har du
> vunnit på hästar? Önskar jag hade råd med UPS
> Express någon vacker dag. kan du inte lägga till
> ett par däck å slangar i din order :)

Hade du beställt allt på en gång hade du haft råd med UPS Express istället för 70 olika beställningar ;)

Vänta på paket-tråden!
Väntar på en våruppdatering av hojjen med nya bromsar, däck och lite annat smått och gått från CRC. Men det står bara "processing" på ordern. Är det mycket att göra så här i vårtider måntro?

Vänta på paket-tråden!
Ny sadelstolpe... Fan allt runt cyklar är en hel jävla djungel

Vänta på paket-tråden!
Jag väntar på en ny cykel. Hur lång tid brukar det ta för bussgods att frakta en cykel?

Vänta på paket-tråden!
Nån annan som har det segt från CRC med deras Royal Mail tjänst, det brukar bara ta fyra-fem dar, men nu har det gått 12 dar sen det skickades! Och såklart kan man inte "tracka" dessa ordrar....

Vänta på paket-tråden!
cerro skrev:

>
> Hade du beställt allt på en gång hade du haft
> råd med UPS Express istället för 70 olika
> beställningar ;)

Jo, men den söta tjejen på utlämningsstället då? Nu får jag gå till ICA typ två gånger i veckan :D

Vänta på paket-tråden!
Mitt paket från CRC dök upp till slut men det står på nätet att det är kvar i på öarna. CRC undersöker vart mitt paket har tagit vägen (efter mycket klagomål från min sida) och har jag tur skickar de ett till. :) De vet ju inte att jag fått det...

Vänta på paket-tråden!
Globalistic: Ok, då förstår jag helt klart. Bjud ut henne vid nästa pakethämtning, kanske blir billigare än att beställa en massa. haha

Vänta på paket-tråden!
Jag väntar på att Patriks paket som jag fyllde till 80% för att han skulle slippa frakt ska komma snart. Jag vill ha alla godsaker! Nu är det "på väg till destinationslandet". Förhoppningsvis med färja och lastbil eller roddbåt och åsnekärra. Mindre gärna med flyg...

Vänta på paket-tråden!
Jag tror det är åsnekärra mellan Schwarzwald och Travemünde men problemet är DHL.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp