Nu behöver jag gråta ut lite över mitt lilla i-landsproblem. Jag hade faktiskt tänkt skriva om det här i torsdags, men när jag författat mitt inlägg och skulle trycka på skicka så hade åskan slagit ner i närheten och dödat mitt modem.
Nåja, det jag ville bitcha om var en försändelse från CC som legat på sortering i 3 dagar hos posten. Efter några telefonsamtal så kom dom fram till att paketet nog låg på uthämtningsstället och att dom missat att scanna det när det kom dit. Mycket riktigt så låg det där. Suck, eller, ja, kul att man fick det iaf.
Jag beställde i samma veva en cykel från BikeBuster, den kom upp till Jönköping i torsdags och har nu försvunnit. Lars-Ove på Bring skulle själv ta en sväng ner i sorteringsterminalen, eftersom ingen jobbar där på dagarna, och kolla om han kunde hitta paketet, WTF! Hur svårt kan det va? Jag måste vara drabbad av någon jävla ond transport-mojo.
Jag har onda föraningar om tjejens cross som är beställd från tyskland och ska skickas i slutet på denna vecka, men, å andra sidan så dök det nya modemet upp igår på utsatt tid. Olidligt spännande det här...
Thomas