Var är Miss Lycka?

Var är Miss Lycka?
Var är Miss Lycka?
Jag tror att Geologen menade det grundfrågan gäller, "Var är Miss Lycka".
Instämmer isf, det är väl bara att kontakta David om ni är intresserade varför han lämnat Happy(?)?

Var är Miss Lycka?
GurraG sa:
Jag tror att Geologen menade det grundfrågan gäller, "Var är Miss Lycka".
Instämmer isf, det är väl bara att kontakta David om ni är intresserade varför han lämnat Happy(?)?

Ja jag är intresserad av att höra av mig. Han kontaktade mig när jag hade en rejäl svacka. Jag vet fortfarande inte vem David är. Kan du skriva det eller skicka PM?

Var är Miss Lycka?
staine sa:
Hasse#7 sa:
Nu är jag ännu mer fundersam. PM med nummer och jag ringer och kollar läget för säkerhets skull. Har någon annan hört något?

Hör med GurraG då om du är orolig. Han verkar känna ML?

Jag har fått ytterligare några förslag och känningar via PM. Tänkte att det skulle lösa sig av sig själv men det verkar gå trögt.

Var är Miss Lycka?
Jag hängde mycket på ett forum som heter Funbeat förut.
Där kallades Miss Lycka för "den gule".
Han jobbade inte stenhårt på att skaffa sej polare kanske men jag tyckte ialllafall att han var en av de som tillförde färg till hela gruppen.
Själv är jag något av ett blåbär i cykelsvängen, men jag fick iallafall intrycket av att Miss Lycka var jävligt kunnig.
Folk retade upp sej så inåt helvete på honom och jag tror att han drevs till flykten eller om han bara ruttnade helt enkelt.
Efter att han försvann tyckte jag att stället blev lite för trevligt och intetsägande för min smak och jag hamnade istället här.
Eftersom jag trivs med otrevlighet, besserwisserattityder och liknande så blev det som att komma hem.
Jag tror att David(?) är skåning och jag försöker att inte gilla skåningar men jag hoppas han är allright.

Var är Miss Lycka?
Havoc 5 sa:
Jag hängde mycket på ett forum som heter Funbeat förut.
Där kallades Miss Lycka för "den gule".
Han jobbade inte stenhårt på att skaffa sej polare kanske men jag tyckte ialllafall att han var en av de som tillförde färg till hela gruppen.
Själv är jag något av ett blåbär i cykelsvängen, men jag fick iallafall intrycket av att Miss Lycka var jävligt kunnig.
Folk retade upp sej så inåt helvete på honom och jag tror att han drevs till flykten eller om han bara ruttnade helt enkelt.
Efter att han försvann tyckte jag att stället blev lite för trevligt och intetsägande för min smak och jag hamnade istället här.
Eftersom jag trivs med otrevlighet, besserwisserattityder och liknande så blev det som att komma hem.
Jag tror att David(?) är skåning och jag försöker att inte gilla skåningar men jag hoppas han är allright.

Har jag rätt uppgifter så ringer jag idag.

Var är Miss Lycka?
Om man lyckas med att skicka all info om sig själv i en rad är man rätt miss lyckad.

(Och jag klarar inte ens en oneliner på en rad. Miss lycka, kom tillbaka, allt är förlåtet!)

Edit: På datorn blev det en rad. I telefonen där jag skrev den tog den 2 rader....

Senast ändrad:
Var är Miss Lycka?
Jag hittar inget nummer. Skall kolla fb. Annars får jag skriva brev eller be nån som känner honom och bor nära att ringa eller titta förbi.

Var är Miss Lycka?
Det fanns 83st David i Vänersborg! Varav 3st har efternamn som börjar med p. Ingen av dom stämde
med ålder äldsta va 29år

Senast ändrad:
Var är Miss Lycka?
janolle sa:
Han känner ju Tommy Prim som bor i Vänersborg! Kan va så att ML bor där kanske?

Jag har fått lite tips och så via pm. Men det har inte lett till svar. Absolut bäst vore om nån som känner honom ringde eller knackade på. För min del räcker det om nån som vet säger " Du kan vara lugn, allt under kontroll. "

Var är Miss Lycka?
Hasse#7 sa:
hm sa:
Du kan va lugn , allt är under kontroll.

Så , Hjälpte det ?

Det beror på om du vet vad du talar om. Det lät inte riktigt så. Jag kan inte minnas att ML varit bortkopplad alls förut. Är inte upplagd för skämt om detta just nu.
Det är jag nästan säker på att han har varit, även om det kanske ligger några år tillbaka sen sist. Tror ytterst få av de gamla har en obruten aktiv ”inloggad” period. Med det sagt tycker jag att det värmer att du rotar i detta, vi bryr oss för lite idag. Inga ledtrådar till vem han är, tyvärr!

Var är Miss Lycka?
Det är jättebra att någon bryr sig om en medmänniska i den här anonyma världen, tyvärr har jag varken personkännedomen om ML eller den geografiska närheten så jag kan vara behjälplig i det här fallet, men jag hoppas att det inte handlar om något allvarligt utan mer en hälsosam paus från Happy.

Var är Miss Lycka?
En enkel förklaring skulle kunna vara: Kanske tröttnade på den skånska vintern och drog utomlands i några veckor. Och kanske kände ett behov att "ta semester" från nätet ett tag. Typ som Supertramp var frånkopplad ett antal månader för några år sen.

Men jag har ingen aning, bara gissar.

Var är Miss Lycka?
1888 sa:
Inte på Ratsit.se heller?
Dom brukar veta mer om en själv än vad man gör själv.
Nej inget tel.nr. där heller. Men huset med dess trädgård ser lite "igenväxt" och spöklik ut om man tittar på Gatuvy (Google Maps)

(men det betyder ju ingenting, gatuvyn är från sept. 2011 enligt Google Maps)

Senast ändrad:
Var är Miss Lycka?
Idag har jag skickat meddelande till ett annat ställe där han är aktiv. Nu vet jag inte vad jag skall göra mer. I slutet av månaden skall eventuellt jag och frugan till Skåne. Får väl se hur hon reagerar på förslaget att besöka en helt okänd person.... Det vore faktiskt bäst om nån som bor nära knackade på. Eller så skiter vi i det, men det känns inte bra.

Var är Miss Lycka?
Har någon exakta adressen, så kan jag köra dit på tisdag eller onsdag, eventuellt. Har träffat han förr och bor i närheten.
Pma mig.

Var är Miss Lycka?
Har pratat med Miss Lycka. Han hälsar till alla.

Thats about all i have to say about that.

Tack till alla som hjälpte till att göra samtalet möjligt.

Tillbaka
Topp